Sorry dat hij zo kort is maar ik ben net thuis van familie en heb gister tot half 4 in de nacht doorgeschreven voor jullie dus ik ben helemaal kapot. Hope you understand. Bedankt voor alle 4(!!!!!!!) pagina's vol met reactie's, alle kudo's en nieuwe abo's! <33333

December 25, part 1 | Charlotte Emelie Jenner
"Wakker worden lovebirds!" Met ene grote plof voelde ik iets op me vallen. Of beter gezegd iemand. Gemma. Ze stond op en begon vrolijk in het rond te springen op het bed waar Harry en ik sliepen. Hadden geslapen, aangezien ook Harry nu wel wakker moest zijn. Gemma sprong nog een keer, landde toen boven op ons en verliet toen Harry's oude kamer. "Goodmorning love." Mompelde Harry met zijn schorre ochtend stem waarna hij een kusje op mijn mond drukte. "Goodmorning sexy." Glimlachte ik terug. "Lekker geslapen?" Vroeg hij me. "Heerlijk." Ik sloot mijn ogen weer kort waarna Harry's slaapkamer deur weer open vloog. "Christmas breakfast is ready." Deelde Gemma mee waarna ze weer een aanloop nam en op het bed sprong. Waar ze vrolijk verder ging met spingen, alsof het een trampoline was. Harry sloeg zijn armen bechermend om me heen terwijl ik me oprolde tot een bolletje en mijn hoofd onder mijn kussen verstopte. "Gemma oprotten" Snauwde Harry zijn zus toe. "You better watch out Haz, door mij zijn jullie nu wel bij elkaar hé." Plagend stak ze haar tong uit waarna ze weer met een harde plof boven op me landde en de slaapkamer uit huppelde. Ik haalde het kussen weer van mijn hoofd vandaan waarna ik verschillende plukjes haar uit mijn gezicht blies. "Maakt zij iedereen altijd zo raar wakker?" Vroeg ik Harry over de manier van wakkermaken die zijn zus had. "Oh geloof me, dit is de normale manier." Zuchtte hij. "Ik durf het bijna niet te vragen maar wat is vreemd bij haar dan?" Vroeg ik, twijfelend of ik het eigenlijk wel wilde weten. "Ooit heeft ze een hele emmer met lego blokjes over me heen gekieperd om me wakker te krijgen. Nou krijg die maar eens uit je bed.." Mompelde Harry. Ik schoot in de lach. "Serieus?" Vroeg ik hem waarna hij knikte. "I seriously love her way of thinking." Besloot ik toen waarna er een breede grijns op mijn gezicht kwam. "Serieus Charlotte, als je het maar laat!" Dreigde Harry. "Wat anders?" Vroeg ik uitdagend. "Anders geen kusjes meer voor jou." Besloot hij. "Ik wachtte al anderhalf jaar op jou kusjes dus ik kan makkelijk zonder. Maar de vraag is of jij wel zónder kusjes van mij kan?" Ik stak plagend mijn tong naar hem uit. "Anders geen seks." Besloot Harry toen. "Haz, ik heb nog nooit seks met jou gehad.. Wat je niet hebt mis je niet. Bovendien wil die leuke jongen uit funky buddha vast wel.." Een breede glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik Harry's gezicht iets zag vertrekken. "Grapje. Grapje. Grapje." Mompelde hij toen. "Harry! Charlotte! Christmas breakfast is ready!" Gilde Gemma vanaf beneden. "Zeg Haz, zouden jou moeder, Gemma en Robin het erg vinden als ik mijn eerste kerstontbijt met mijn schoonfamilie in mijn pyjama doorbreng?"

Reageer (10)

  • Curlie

    LOVE IT!

    Je schrijft echt geweldig!

    .x

    1 decennium geleden
  • Lootus

    Snel vetder love it + ABO (:

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Echt super! Klig kriek (H)(H)(K)

    1 decennium geleden
  • Dinosaurss

    Haha supergrappig, snel verder

    xoxo

    1 decennium geleden
  • Dreamsxo

    haha verder ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen