Ik zag telkens allemaal beelden voor me van Simon en ik was bang dat hij me zou komen zoeken. Opeens hoorde ik Noa wenen. Ik ging naar haar kamer en maakte haar melkje. Toen ik Noa uit haar bedje wou pakken, lukte het niet met mijn arm.
'Ik doe het wel.' zei Harry plots.
Ik nam het flesje en ging samen met Harry naar beneden en we gingen in de zetel zitten terwijl Harry, Noa haar melkje gaf.
'Ga maar slapen, ik doe haar wel een verse pamper aan en leg haar in bed.' zei Harry.
'Bedankt en slaapwel.' zei ik. Ik gaf Harry een kus op zijn wang en een kusje op Noa's voorhoofdje.
'Slaapwel.' zei Harry.
Ik kroop stilletjes terug in bed en staarde naar het plafond tot ik een hand op mijn buik voelde.
'Slaap je nog niet?' vroeg Lou.
'Nee, ik probeerde Noa haar melkje te geven maar het lukte niet. Harry doet het.' zei ik.
'Ok kom.' zei hij en ik kroop dicht tegen Louis aan.
'Wisten mijn ouders ervan?' vroeg ik terwijl ik door zijn haar wreef.
'Ow ja, ik heb die nog niet verwittigd.' zei hij.
'We doen het morgen wel.' zei ik en opeens viel ik in slaap.
'Jess. Wakker worden.' riep Lux.
Ik deed langzaam mijn ogen open en zag Lux en Noa samen met Louis op mijn bed zitten.
'Goedemorgen liefje.' zei Louis.
'Goedemorgen.' zei ik en gaf hem een kus.
'Kusje.' zei Lux en ik gaf haar ook een kusje.
'Hoe laat is het?' vroeg ik.
'11 uur.' zei Louis.
'Ik ga me snel even douchen en ga je dan mijn arm verzorgen?' vroeg ik.
'Ok.' zei hij en gaf me een kus en ging naar beneden.
Ik nam een snelle douche en ging dan naar beneden.
'Waar is Harry?' vroeg ik.
'Naar de winkel, kom ik ga eerst je arm doen.' zei Louis en kwam naast me in de zetel zitten. Hij wreef mijn arm in met een speciale zalf. Ik trok mijn arm weg toen hij pijn deed.
'Sorry, ik zal een beetje zachter wrijven.' zei Lou.
'Het gaat wel, doe het steunverband er maar aan.' zei ik en Louis deed het zacht rond mijn arm.
'Zit het goed?' vroeg hij.
'Ja dankje.' zei ik en hij gaf me een kus. Ik ging tegen hem liggen en hij wreef over mijn arm.
'Gaat het al een beetje beter?' vroeg hij.
'Ja, heb je mijn mama al gebeld?' vroeg ik.
'Ja, ze zijn onderweg en de politie komt ook vanmiddag.' zei hij.
'Ok.' zei ik.
'Noa wenen.' zei Lux toen ze de woonkamer in liep.
'Ik ga wel.' zei Louis.
'Kom Lux beetje tv kijken.' zei ik en ze kwam naast me zitten in de zetel.
'Liefje wil je Noa even op mijn schoot leggen?' vroeg ik.
'Tuurlijk, pas wel op van je arm.' zei hij terwijl hij Noa op mijn schoot zetten.
'Je ouders zijn er.' zei Louis en ging de deur opendoen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen