Naam: Summer
Leeftijd: 14
Wat: Pokémon ranger.

Summer zat op een staraptor hoog door de lucht te vliegen. Vandaag was haar eerste dag weg van de ranger school, en een echte ranger base zien. Staraptor lande voor een groot gebouw. Summer ging van de staraptor en de schuif deuren gingen open. Een meisje kwam door de deur met zwart haar. ''Goed gedaan staraptor, je bent nu vrij.'' De staraptor vloog weg. ''Ik ben Lisa, ik heb die staraptor captured zodat je hier heen kon vliegen. Hier is trouwens je nieuwe styler.'' summer pakte de styler en deed het om haar pols. ''Ik ben summer, en dit is de ranger base zeker?'' ''Ja. Er zijn nog meer rangers, en de leider het red.'' Een jongen kwam naar buiten, ongeveer net zo oud als summer en zei ''Hoi ik ben Sam.'' ''Ik ben summer'' zei ze terug. ''Kom we gaan naar binnen.'' Zei lisa. Toen we binnenkwamen was het best groot, met een balie en een recharge styler ding. ''Dit is dan de ingang met daar de balie en recharge machine.'' Zei lisa. ''Kom mee naar boven.'' Zei sam. We gingen één trap op en we kwamen bij twee deuren en verder een trap die nog een verdieping hoger ging. ''Hier is de labaratorium van de professor, en daar is zijn slaapkamer. Kom mee.'' Sam liep de trap op nadat hij dat zei. Nog een verdieping hoger waren wat slaapkamers, Iedere slaapkamer had twee bedden. Toen stopte sam opeens voor een deur. ''Hier is jouw en lisa's kamer.'' zei hij. De deur ging open en er kwam een luxray en een starly uit. Starly vloog op lisa's schouder en luxray ging naast sam staan. ''Dit is mijn partner luxray.'' Zei sam. ''En dit is starly.'' Zei lisa. ''Jullie partner pokemons he?'' zei summer. Ze knikten tegenlijk. Het was ondertussen hard gaan regenen. Een bliksem ging heel hard door de lucht en lande priesies naast de ranger base. ''VUUR!'' Schreeuwde lisa hard en rende de trappen af. Snel ging summer erachter aan. Nog een ranger, een jongen met als partner totodile, rende ook naar beneden. Toen we de trappen af kwamen zagen we dat de regen stopte en dat het vuur steeds groter werd. Als ze niet snel blusten werd het te groot voor één totodile. Totodile wou net gaan blussen maar hij werd besprongen door een cyndaquil. Die was waarschijnlijk boos omdat het regende en nu nat is dus het vuur van hem gaat moeilijker aan. En hij kon warm worden bij het vuur. ''Capture on!''riep summer en een capeture disc kwam uit haar styler. Ze omcirkelde cyndaquil een paar keer en riep toen ''Capture compleet!'' Totodile bluste het vuur. ''Goed die capture gedaan, summer.'' Zei sam. ''Cyndaquil je bent vrij.'' Zei summer. Maar cyndaquil wou niet weg en sprong op summers schouder. 'Misschien is cyndaquil een goede partner voor je summer?'' Summer zei ''Als cyndaquil dat wil..'' Sam zegt ''Kom op dit moet Red weten! Hij is in het labaratorium.'' Hij rende door de schuifdeuren en lisa er achter aan. Net toen summer ook erin wou gaan werd ze gepakt. ''Aah. Laat me los!'' riep ze boos. Een potlitie agent zei tegen een andere ''Neem haar mee NU!''

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen