'Goodmorning.' ik hoorde een schorre stem en lachde. 'Goodmorning Max.' en gaf hem een kus. 'Eh, Who's Max?' ik opende mijn ogen en schok. 'Oh my god, Zayn, THE FUCK?!' schreeuwde ik uit. Hij trok een scheve glimlach en probeerde daarna mij weer te zoenen. 'Get off me! Max is my boyfriend! What the fuck are you doing here?' Ik was boos. En niet zo'n beetje ook. Heb ik sex met hem gehad? Ik tilde het dekbed op maar zag dat ik gewoon mijn pyjama setje aan had. 'You didn't wanna sleep alone.' legde hij uit. 'Get out okay!' riep ik. Hij stond op en liep de kamer uit met alleen zijn boxer aan. Fuck. Ik kleedde mij snel aan en zag dat ik een berichtje had op die stomme mobiel. Ik moet blijkbaar vandaag stemmen. 'Goodorning!' werd ik begroet door JJ. 'Goodmorning.' antwoordde ik met een glimlach. Om eerlijk te zijn mocht ik die JJ wel. Hij is eigenlijk een mannelijke versie van mij. Het was een rustig ontbijt buiten mijn valse blikken naar Zayn om. 'What is it with you and Zayn?' vroeg JJ toen we van de tafel af gingen. 'He was in my bed this morning.' zei ik nog steeds verbaasd over het voorval. 'What the fuck was he doing there?' zei JJ verward. 'I don't know. But I don't want this to happen again.' zei ik gefrustreerd. JJ zijn mobiel ging af en hij las het smsje. 'I'll take care of it.' zei hij met een valse glimlach.

'Everyone vote now! Send the name of the person you don't want in this house anymore to 3366 and you'll know who will get eliminated in 10 minutes.' werd er opeens rond geroepen door het huis. Ik pakte mijn mobiel en stuurde Zayn naar 3366. Die eikel mag wat mij betreft verdwijnen. De 10 minuten duurden lang en ik werd bang dat de mensen mij eruit zouden willen hebben. Ik was nou niet echt het makkelijkste persoon in dit huis. 'The one that is eliminated is Abigail McDawnson with five votes. Sorry, Abigail pack your bags and go home.' Gelukkig! Ik ben door! Maar Zayn zit er ook nog in. Shit. 'I'm sorry Abigail. Goodbye!' hoorde ik Penelope tegen haar zeggen en ze gaven elkaar een knuffel. Met z'n allen zwaaide we Abigail uit en gingen we daarna met z'n allen nog even zwemmen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen