Foto bij 009.

Toen Gloria wat gekalmeerd was vertelde ze dat ze met Danielle en Nicole samen allemaal een armbandje gekocht hadden. Het was een zilver dun armbandje met het symbool van oneindigheid. Het was simpel maar toch heel mooi. Gloria had met Nicole afgesproken dat ze altijd het armbandje om zouden houden. Maakt niet uit wat. 'What was Nicole like?' vroeg ik geïntereseerd. 'You actually look a lot like her but she had blonde hair. She was quite miss populair. Always has been. She was really the party girl who got all the boys. She got married to Sam, the star athlete. A lot of girls were jealous of her. So was I to be honest.' vertelde Gloria. 'Thank you, this helps a bit.' zei ik met een glimlach. 'Eh, Gloria, do you know what 'Seals will gather and will lay on the 39th.' means?' vroeg Alex opeens. 'Hmm, let me think.' ze keek bedenkelijk. 'Where can we find a lot of seals?' vroeg ik. 'I know it!' zei Gloria opeens. 'It's pier 39 in San Fransisco!' we grijnsden en waren blij met het feit dat Gloria ons hielp. We bedankten Gloria en liepen weer naar buiten. Ik pakte mijn mobiel uit mijn broekzak en zag dat het al half zes was. 'Maybe we should find a place to sleep?' stelde Alex voor. 'Yeah, sure!' we liepen wat rond en vonden een hotel in de stad. 'Excuse me sir, do you have a room for two free?' vroeg Alex aan de oude man achter de balie. 'I'll check for you sir.' zei de man. 'Yes, we have one free. It's 41 dollars per night.' Ik ging zitten in de lobby en liet Alex het maar regelen. 'We'll take it!' zei Alex. Ze handelden het af en toen kwam Alex naar mij toe lopen. 'Come on, let's go eat something and then we'll pick up our stuff and return here.' stelde hij voor. 'Yes, I'm starving!' zei ik enthousiast. 'He said there is a nice little restaurant across the street, do you want to go there?' vroeg Alex. 'Yes, sure!'

Toen we klaar waren met eten en ik had geprobeerd Alex een paar Nederlandse woordjes te leren gingen we terug naar de auto om onze koffers op te halen. 'That was the best steak I ever had!' zei ik opgelucht. 'Yeah, my salmon tasted very good too!' zei Alex met een grijns. Hij opende de achterbak en haalde onze koffers eruit. We liepen in een stilte die eigenlijk helemaal niet ongemakkelijk was terug. 'Thank you.' onderbrak ik de stilte. 'For what?' Alex keek mij vragend aan. 'That you wanted to go with me and help me find my sister.' zei ik met een glimlach. 'You're welcome.' hij sloeg zijn arm om me heen en zo liepen we naar het hotel. We stapten de lift in samen met een oude dame. 'Oh, young love. So precious.' hoorde ik haar mompelen. Ik glimlachte en vroeg me af of ik misschien Alex wel leuk vond, of hij mij?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen