Harry is jearlous, hahahha. Laatste voor vandaag, bedankt voor alles <33333

December 23, part 3 | Charlotte Emelie Jenner
"Happy Birthdaaaaaay!" Gilde ik in Louis oor om boven de harde muziek uit te komen terwijl ik hem omhelsde en het cadeautje dat Harry en ik voor hem hadden gekocht in zijn handen drukte. "Dankjewel Charlotte!" Bedankte hij me waarna ik naar de rest toe liep met Harry achter me aan en ook hun begroette met een knuffel. Harry volgde mijn voorbeeld en al snel zater Liam, Demy, Zayn, Perrie, Niall en Amy bij ons aan de vip tafel. We bestelden verschillende alcoholische drankjes om ze vervolgens een voor een achterover te slaan. Harry boog zijn hoofd naar me toe om wat in mijn oor te fluisteren. "Had ik je al verteld dat je er prachtig uit ziet vanavond?" Fluisterde hij, doelend om het nauwsluitende leren jurkje dat ik aan had. Het jurkje liet mijn vrouwelijke vormen goed uitkomen. Al vond ik wel dat ik enorm bleek leek in het jurkje, aangezien ik blonde lange haren had ik ik vanavond weer had gestijld en een enorme witte huid had. Maar Demy had me verzekerd dat dat niet het geval was en dat ik er leuk uit zag. Perrie die blijkbaar ons gesprek had opgevat knikte instemmend. "Je ziet er inderdaad prachtig uit. Er zullen veel jongens vanavond het bed met jou willen delen." Knikte ze me toe. Ze wilde dat Harry jaloers zou worden op die 'jongens', overduidelijk. "Helaas voor hun blijft ze vannacht lekker bij mij slapen en ben ik degene die naast haar ligt en naast haar wakker word." Beet Harry haar toe. "Hoop je." Knipoogde Perrie. Net op dat moment liet er een vrij aantrekkelijke jongen langs met bruine, kortgeknipte haren die ergens wel wat weg had van Taylor Lautner. Ook zijn huid was gebruind wat verrade dat hij pas op vakantie was geweest. Zijn spieren maakten het totaal plaatje ook niet bepaalt minder aantrekkelijk aangezien je redelijk goed kon zien dat hij wel iemand was die van fitness hield. Hij zonde me een knipoog toe en liep toen weer verder. Harry rolde geïrriteerd met zijn ogen waarna hij me op zijn schoot trok. "Die was niet lelijk!" Besprak Perrie mijn gedachten. Zayn keek verrassend op. "En bedankt." Mompelde hij. "Ik bedoelde voor Charlotte!" Zei ze onschuldig. "Die was inderdaad niet lelijk, in tegendeel zelfs." Bevestigde ik Perrie's woorden. "Hij leek wel een beetje op Taylor Lautner!" Ging Perrie verder. "Oh god ja! En heb je die spieren gezien? Zo heerlijk." Verzuchtte ik. Ze wilde Harry en Zayn jaloers maken, iets waar ik niks op tegen had. Dus ik speelde het spelletje vrolijk met haar mee. "Ja alsof hij een of andere Griekse god was die zo uit de hemel kwam vallen." Ging ze verder. Instemmend knikte ik."Hij is echt zo jou type jongen Charlotte." "Klopt. Daar wil ik de nacht wel mee doorbrengen, meerdere nachten zelfs. Totaal geen problemen mee!" Verzekerde ik haar. "Je moet op hem afstappen! Hij is overduidelijk geïnteresseerd in je!" Moedigde Perrie me aan. "Geen spraken van!" Bromde Harry terwijl hij opstond en mij mee trok. "Wij gaan." Perrie zond me nog snel een knipoog toe waarna Harry mijn hand vast nam en me mee trok naar de uitgang nadat we iedereen gedag hadden gezegd.

"Waarom deed je nou zo vervelend?" Vroeg Harry me toen we in zijn appartement aangekomen waren. "Hoezo deed ik vervelend?" Vroeg ik hem verward. "Je liep bijna over die jongen heen te kwijlen.. En alsof dat nog niet erg genoeg was had je hem zo mee naar huis genomen en het bed met hem gedeeld." Harry keek me boos aan, echt boos dit keer. "Je weet best dat dat niet waar is." Snauwde ik hem toe. "Sinds ik jou ken heb ik geen een vriendje meer gehad, hoogstens een paar one night stands. Maar lang niet zoveel als jij!" Beet ik hem toe. "Ik.." Begon hij. "Het spijt me, ik wil je gewoon niet kwijtraken. Ik ben bang dat als jij een vriendje krijgt je mij vergeet en meer tijd met hem doorbrengt." Gaf hij uiteindelijk toe. Ik sloeg mijn armen om zijn nek heen en drukte me dicht tegen hem aan. "Dat gebeurt niet, ik beloof het je. Zolang je mij ook maar niet inruilt." "Nooit zou ik jou inruilen. Nooit."

Reageer (11)

  • Dreamsxo

    auuuuw Harry is jaloers! Nice! ;D verder xx

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Snel verderrr

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Snel verderrr

    1 decennium geleden
  • Lakoyaa

    Woooow, love your story!
    Snel verder zou ik zeggen ;D
    xx

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    noooit!!! ;d

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen