Voor OVERAGAIN Ik hoop dat je hem leuk vind! Vertel maar wat je ervan vind;) xxx

Kerstmis:

Zayn's POV

Gefocust keek ik naar de sieraden die voor me lagen. Ik moest het perfect cadeau voor haar vinden. Deze kerst zou ze eindelijk de mijne worden. ‘Kom op! Kies gewoon iets! Ik moet ook nog iets voor Eleanor uitkiezen.’ Zegt Louis nu voor de vierde keer. ‘Lou het moet gewoon perfect zijn! Ik wil het aan haar vertellen.’ Zeg ik tegen hem zonder mijn ogen van de sieraden af te halen. ‘Wat? Je gaat eindelijk aan Pam je beste vriendin vanaf de kleuterklas vertellen dat je al vanaf je zestiende verliefd op haar bent?’ Ik hoorde de opwinding in zijn stem. De jongens waren mijn gezwijmel nu al een tijdje zat en dat maakte ze ook goed duidelijk. In het begin wisten ze het niet en dachten ze dat ik het met Perrie had uitgemaakt vanwege onze drukke agenda’s maar ik kon het niet voor me houden. Ik moest het iemand vertellen en wie anders dan mijn vier beste vrienden. ‘Goed zo! Doe je eindelijk eens wat je moet doen!’ Zegt Louis waardoor ik verontwaardigd naar hem opkijk. Hij haalt alleen lachend zijn schouders op. Ik schud mijn hoofd en concentreer me weer op de sieraden. Ineens valt mijn oog op twee kettinkjes één een hart en de ander een sleutel die in het hart past. Ik haalde er een verkoper bij en wijs naar het kettinkje. Hij haalt hem onder de ruit vandaan en ik kijk er beter naar. Ja dit zou hem worden! Hij was perfect voor Pam. De verkoper pakte hem voor me in een mooi fluwelen doosje in. Ik betaalde en liep samen met Louis naar buiten, snel haalde we nog een cadeau voor Eleanor en toen gingen we weer naar huis toe om mee te helpen op te bouwen voor het kleine feestje wat we vanavond zouden geven. Alleen de meiden Amy, Danielle, Eleanor en Taylor waren uitgenodigd. Met een trots gevoel liep ik door de stad heen, eindelijk had ik het perfecte cadeau gevonden! Ik kon niet wachten tot vanavond.

Samen met de jongens en de meiden zat ik rond een kampvuur. Pam was er nog niet en ik werd alleen maar zenuwachtiger, misschien moest ik het wel helemaal niet vertellen. Dadelijk werd ze kwaad of misschien vond ze me helemaal niet leuk op de manier zoals ik haar leuk vond. Ik staarde in het vuur en bleef maar met mijn gedachtes bij Pam. ‘Raad eens wie!’ Hoor ik een vrolijke stem zeggen terwijl ze haar handen voor mijn ogen legt. ‘hmmm de kerstman misschien.’ Zeg ik lachend. De handen gaan voor mijn ogen weg en ik voel een zachte tik tegen mijn hoofd. Ik kijk om en zie daar het mooiste meisje ooit staan. Ze had zich dik aangekleed tegen de kou die Londen teisterde. Ze keek me quasiboos aan maar lachte zelf ook na een minuut. Ze begroet iedereen en komt dan naast me zitten. Meteen heb ik de neiging om mijn arm om haar heen te slaan maar hou het nog net op tijd tegen. Ze kijkt me met haar grote bruine ogen waar ik iedere keer in verdrink aan. ‘Je bent er met je hoofd niet helemaal bij hé!’ zegt ze lachend. Ik hoor de rest ook lachen en vragend kijk ik haar aan. ‘Ik vroeg eerst wanneer jij je cadeautje wilt en daarna vroeg ik drie keer of het wel ging en toen zei ik dat je er niet helemaal bij bent werd je pas wakker.’ Zegt ze lachend. Ik voel mijn wangen rood worden en kijk snel naar het vuur. Elke keer als ik die lach hoorde of die prachtige stem leek het wel alsof mijn hart een slag over sloeg. ‘Geef maar wanneer jij hem wilt geven.’ Zeg ik uiteindelijk tegen haar met een lieve glimlach. Ze gaf een tas aan me. Ik open de tas en zie daar een zwart kostuum in zitten en een briefje. Ik pak het briefje en lees het.

“Lieve Zayn,

Ik weet dat je graag een superkracht zou willen krijgen maar helaas verkochten ze die niet maar dit wel(; Ik hoop dat je hem vaak gaat dragen! Ik hou van je en bedankt voor alles wat je voor me doet.

Xxx Pam”

Stond erop . Ze wist het nog! Dat had ik aan haar verteld toen ik elf was! Nieuwsgierig haalde ik het pak uit de zak en keek ernaar. Toen ik door had wat het was viel mijn mond open. In mijn handen had ik een van de batman pakken die in film van the dark knight rises was gebruikt. Ik draai me om naar Pam en geef haar een kus op haar wang. Ik zie dat ze lichtjes rood word. Ik bijt op mijn lip omdat het er zo schattig uitzag. ‘Kom ik heb je cadeau binnen liggen.’ Zeg ik tegen haar terwijl ik opsta en haar mee naar binnen trek. Ik leg het pak op de eettafel die toch leeg is en neem haar mee naar mijn kamer. Als ze naast me op bed zit pak ik het doosje met haar kettinkjes van mijn nachtkastje en geef het aan haar. Ze maakt hem open en kijkt met open mond naar de kettinkjes. ‘Wow ze zijn prachtig!’ zegt ze ademloos. Ik pak ze er voorzichtig uit en doe ze bij haar om. Ze draait zich helemaal naar mijn om en kijkt me met een stralende glimlach aan. Ik kan niet stoppen met haar aan te staren. Langzaam buig ik me naar voren en peil haar reactie als ze niks doet sluit ik mijn ogen en druk zachtjes mijn lippen op die van haar. Een bom met vlinders ontploft zich in mijn buik en ik voel me intens gelukkig. Ik laat haar lippen los maar blijf met mijn gezicht vlak voor die van haar hangen. ‘Hoe lang al?’ vraagt ze aan me. ‘Sinds mijn zestiende.’ Beken ik haar eerlijk maar wel met een lichte twijfel. Ze krijgt een brede glimlach op haar gezicht en haar ogen stralen. ‘Ik ook rond die tijd.’ Zegt ze zacht. Ik lach zachtjes maar druk daarna mijn lippen weer op die van haar. Dit was het mooiste meisje wat ik ooit kon krijgen en ik zou haar nooit meer laten gaan. Deze kerstmis zou ik nooit vergeten.

Reageer (2)

  • Bethel

    Wauw! So sweet! Xxx

    1 decennium geleden
  • OVERAGAIN

    Ahw dit is echt zo leuk!! Echt heel erg bedankt ik ben echt helemaal blij nu! Het is ook echt hel goed geschreven en heeeeeel leuk bedacht
    Ahhh bedankt bedankt bedankt
    (: x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen