Foto bij 080 Katie Jane Adams

“Hey Zayn, Hey Katie. Do you like the room?” vraagt Louis meteen aan mij.
“Of course I do! It’s so big and beautiful.” glimlach ik.
Nu komt ook de rest langzaam binnen, in ieder geval langzamer dan Louis.
“Oh My Liam! This isn’t normal!” roept Faye meteen als ze de kamer ziet.
Liam kijkt haar raar aan.
“Oh My Liam?” zegt hij grinnikend.
Faye knikt haar hoofd glimlachend. “Jup, it sounds more fun as oh my god.” zegt ze.
We schieten allemaal in de lach.
“So I have to say Oh My Harry?” zeg ik tijdens het lachen door.
“Yes.” antwoord Harry inplaats van Faye.
Ik schiet nog harder in de lach. Waarom zou ik Oh My Harry zeggen? Ik zeg sowieso bijna nooit Oh My God, dus dan zeg ik Oh My Harry al helemaal niet.
“Maybe we should make a room division.” zeg ik, want daarvoor hadden we ze gesmst.
“There are three rooms for two persons, one for one person, and one for three persons.. Katie and Harry can share a room, Louis, Niall and Zayn? And Faye and me.” zegt Liam.
We knikken allemaal, en we pakken onze koffers uit de grote stapel.
Nou ja, ik en Faye niet, want onze bagage staat gewoon naast ons.
“Harry, can you carry my suitcases? They’re too heavy.” zucht ik als ik mijn koffer niet opgetilt krijg.
“Wait a moment babe.” zegt Harry, terwijl hij zijn eigen koffer naar onze kamer brengt.
Als zijn koffer in de kamer staat, loopt hij terug naar mij en pakt hij de koffers op.
“Why do you have two suitcases?” vraagt Harry als we naar de kamer toe lopen.
“My clothes didn’t fit in one suitcase.” leg ik uit.
Harry grinnikt even. “Yeah right, but we have a washing machine, in every hotel.” zegt Harry.
Ik slaak een zucht, en ik kijk hem aan.
“If you told me that, I didn’t have two suitcases.” zeg ik terwijl ik nog een keer zucht.
“I’m sorry babe, we can’t change a thing now.” zegt Harry verontschuldigend.
Ik doe de deur voor Harry open, en alweer valt mijn mond open.
De hotelkamer zelf was al luxe, maar de slaapkamer kan je nog wel luxer noemen.
Er staat een groot tweepersoonsbed, en er staat ook weer een grote bank.
Waarom zou je in je kamer een bank willen als er al een in de woonkamer staat?
Ook in deze kamer is er vloerbedekking, en de muren zijn lichtblauw.
Er zijn twee deuren, en Joost mag weten wat daar achter is.
Ik loop naar een van de deuren, en ik open hem langzaam.
Mijn ogen worden groot als ik zie waar de deur naar leid.
Een kamertje wat bedoeld is als inloop kast.
Dit kán gewoon niet beter!
Ookal zijn we hier maar een week, een inloop kast is altijd handig.
Volgens mij passen hier al mijn kleren plus die van Harry in, zo groot is het.
“ Harry? We have a walk-in closet! Why didn’t you tell me that?” roep ik naar Harry.
“What? A walk-in closet? I didn’t know that!” roept hij verbaasd terug.
Ik kijk nog even om me heen, en ik loop weer terug naar de slaapkamer.
“Here’s our bathroom.” hoor ik Harry zeggen vanuit de kamer, die waarschijnlijk achter de tweede deur zit.
Ik loop naar hem toe, en ik kom inderdaad in de badkamer.
“Why is everything so beautiful and big here? We only have to use the bathroom with two persons and it’s very big!” zeg ik verbaasd.
Er staat een groot bad, en er is een grote spiegel.
Het verbaasd me niks als het bad een bubbelfunctie heeft, dat zou hier namelijk wel bij passen.
“We should try the bath.” grinnikt Harry, en hij kijkt me aan.
“Yeah, we SHOULD. But I’m too tired, so first I’m going to take a nap.” zeg ik.
Ik loop de badkamer uit, en ik ga op het grote bed liggen, met mijn kleren nog aan.
Wat maakt het me ook uit? Ik ben moe, en ik wil slapen.

MERRY CHRISTMAS! (: Ik zal vandaag niet meer kunnen posten, want ik ga naar familie toe.. Have a nice day ! xx

Reageer (4)

  • Reading

    Fijne kerst :D

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    Veel plezier bij je familie!!! xxx

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    Merry x-mas to!
    Veel plezier bij je familie!
    Snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • babeybeau

    Snel verder!
    Veel plezier bij je familie!
    Xo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen