Foto bij Know 2

4 abo's thank you!!!(H)

'Tomlinson en Parera, wees eens stil' bromt onze Engelse leraar geïrriteerd. We houden onze mond en de leraar begint met de les.
Na 40 minuten is de les afgelopen en hebben we pauze. Ik stop mijn spullen in mijn tas en slenter de gang op waar ik op Lucas, Tom en Max wacht. Ondertussen loopt de jongen voorbij en betrap ik mezelf erop dat ik naar hem loop te staren. Ik kijk snel weg en net op dat moment komen de jongens naar buiten. 'Kom we gaan naar buiten' bromt Max chagrijnig. Ik grijns onwillekeurig, hij zal wel weer op zijn kop hebben gehad. We lopen naar beneden, naar de kluisjes en ik trek mijn jas aan. Ik loop naar de deur waar Max en Lucas al staan te wachten. 'Waar blijft Tom toch' moppert Max. 'Relax toch eens man' zeg ik geïrriteerd. Max draait zich om en loopt naar buiten. 'Ik ga wel achter hem aan' zucht ik. Ik ren achter hem aan en haal hem in. 'Wat is er Louis?' vraagt Max chagrijnig. 'Dat kan ik beter aan jou vragen' zeg ik. 'Het is niks' zucht hij. 'En dat moet ik geloven?' vraag ik een beetje spottend. 'Ik irriteer me gewoon dood aan mijn familie en nu komt dus mijn neefje bij ons op school. Nu kan ik met hem nog wel opschieten maar alle leraren moeten zich er natuurlijk weer mee bemoeien' zucht hij.

Reageer (2)

  • SomeNights

    neefje = hazz????

    1 decennium geleden
  • Kjaensen

    snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen