In het ziekenhuis aangekomen moest ik onmiddelijk onder de foto's. Daarna mocht ik mee met de dokter.
'Waar is Louis?' vroeg ik aan Dena.
'Bij de politie.' zei ze en nam mijn hand vast.
'We hebben goed nieuws, je hand en arm zijn niet gebroken maar wel zwaar gekneust. We gaan er een steunverband rond doen en je moet het zo weinig mogelijk gebruiken.' zei ze dokter.
'En wat met haar draaiingen en waarschijnlijk ook de shock?' vroeg Dena.
'We gaan u vitamine pilletjes meegeven en de shock ja, er veel over praten en desnoods een psychiater raadplegen.' zei de dokter.
'Mag ik naar huis?' vroeg ik.
'Kan je daar rusten?' vroeg de dokter.
'Ja.' zei ik.
'Ok, dan mag je gaan.' zei de dokter.
'Bedankt.' zei ik.
Arm in arm liep ik met Yardéna naar de wachtkamer waar Louis zat te wachten.
'Hey liefje.' zei hij en gaf me een kus.
'Hey schat.' zei ik.
'En?' vroeg Louis aan Yardéna.
'Haar arm is zwaar gekneust en ze moet die zo weinig mogelijk gebruiken. Ze moet ook 3 vitaminepilletjes per dag nemen en er veel over praten.' zei Dena.
'Hallo mevrouw, kunnen we u een paar vragen stellen?' vroeg een agent plots.
'Kan dat niet morgen ze is nog een beetje in shock.' zei Louis.
'Zoals u wilt.' zei hij en vertrok.
'Gaan we naar huis, het is al 10 uur.' zei Louis.
'Ja.' zei Yardéna en we vertrokken naar huis.
'En hoe is het?' vroeg Liam direct toen we binnen kwamen.
'Haar arm is zwaar gekneust en ja nog een beetje in shock.' zei Louis.
'Jess!' riep Lux toen ze de keuken in kwam lopen.
'Luxie meisje.' zei ik en bukte me en gaf haar een knuffel.
'Kom we gaan slapen het is al laat.' zei Louis.
'Ik ga even mee naar Noa.' zei ik en liep hand in hand met Lou en Lux naar boven.
Ik zag dat Noa lag te slapen, ik gaf haar snel een kusje en liep dan terug met Louis naar beneden.
'Wij gaan dan ook allemaal naar huis ehj.' zei Liam.
'Ik blijf hier voor moest er iets zijn, ik slaap wel in de zetel.' zei Harry.
'Bedankt.' zei Louis.
'Meisje, morgen kom ik terug en doen we iets leuks.' zei Dena en gaf me een stevige knuffel. De rest gaf me ook allemaal een knuffel en ze vertrokken naar huis.
'Liefje heb je zin om nog met mij even een lekker warm bad te nemen?' vroeg ik.
'Tuurlijk.' zei Lou en we liepen naar de badkamer.
'Ik heb je zo gemist.' zei ik.
'Ssssst het is voorbij, ik blijf altijd bij je.' zei hij en gaf me een tongzoen. Na een halfuurtje in het bad deden we onze pyjama aan.
'Ik wil ook zo snel mogelijk trouwen.' zei ik.
'Jij moet nu rusten, we regelen alles later.' zei Louis en we gingen naar boven.
Ik ging dicht tegen Louis liggen en begon te wenen.
'Ssssst liefje toch ik ben dicht bij je.' zei Louis en wreef door mijn haar.
'Ik weet het sorry.' zei ik snikkend.
'Je moet geen sorry zeggen. Ik hou zielsveel van je.' zei hij.
'Ik ook van jou.' zei ik en wreef over zijn sixpack.
Louis lachte en wreef over mijn rug.
'Als er iets is vanacht maak me wakker ehj.' zei hij.
'Ok, slaapwel schat.' zei ik en kroop nog dichter tegen hem aan.
'Slaapwel schattie.' zei hij.
Maar slapen lukte niet.

Hey allemaal het is een tijdje geleden dat ik een stukje geplaats heb dus sorry daarvoor maar vanaf nu zal het sneller gaan want het is VAKANTIE! Vinden jullie het verhaal eigenlijk wel nog mooi enzo? Laat aub een reactie achter hieronder. Dankuwel xxx

Reageer (1)

  • xDelphine

    snel verder aub. ben verliefd op dit verhaal (H).

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen