Foto bij December 22, part 1.

Hello! Sorry guys, deze is echt slecht geschreven. Voel me vreselijk beroerd en ben zo verhouden als wat. Maar hij is wel lang dus hopelijk maakt dat het een beetje goed? Bedankt voor alle reactie's, abo's en kudo's! Vanochtend stond ik weer in de top, yeaaaah! Thank you so so so much! xoxo

December 22, part 1 | Charlotte Emelie Jenner
Ik opende voorzichtig mijn ogen waarna ik flink knipperde om aan het felle licht te wennen dat door Harry's raam scheen. Toen ik mijn ogen normaal kon openen keek ik recht in het lieve, slapende gezichtje van Harry. Hij was enorm moe geweest na gister, iets wat te begrijpen was. Lux was een schat van een kindje, maar kindjes waren vermoeiend. Dus Lux ook. Niet dat dat erg was, het hoorde er gewoon bij. Net zoals de troep de ze had achter gelaten in de keuken en badkamer, waar ik stiekem nog steeds heel hard om kon en moest lachen. Ik streek Harry's krullende, bruine haren weg voor zijn gezicht waarna ik een kusje op zijn voorhoofd drukte. Plots trok Harry me nog dichter tegen zich aan met zijn armen die de hele nacht om mijn middel hadden gelegen. Hij opende zijn ogen voorzichtig waarna hij me met een slapende blik aan keek, iets wat enorm sexy was. "Goodmorning sexy." Floepte ik er uit, zonder echt door te hebben wat ik zei. Toen in het eenmaal door had werden mijn ogen groot waarna mijn wangen rood kleurden, iets wat Harry liet grinniken. "Goodmorning love." Mompelde hij met een schorre stem. "Ben je al lang wakker?" Vroeg hij me gelijk er achter aan. "Nee, paar minuutjes denk ik." Beantwoorde ik zijn vraag. "Oh." Mompelde hij. "Haz, je moet me nu echt loslaten, Lux zal wel wakker zijn." "Oh ja, die is er ook nog. Ik vond het al zo raar dat je zonder reden bij me bleef slapen." "Alsof ik nooit bij je blijf slapen?" Mompelde ik verontwaardigt. "Niet vaak genoeg in ieder geval." Beet Harry terug. Ik beet op mijn lip, niet wetend wat ik met de situatie aan moest. "Sorry ik bedoelde het niet zo, het is gewoon dat ik je elk moment bij me wil hebben, voor ik weer op tour moet en zo." Mompelde Harry nu beschaamd. Ik hief mijn schouders op, gewoon omdat ik nog steeds niet wist wat ik moest zeggen. "Je moet opzoek naar een vriendin." Mompelde ik toen maar. Niet dat het waar was, ik wilde helemaal niet dat hij een vriendin kreeg. "Ik wil geen vriendin, ik heb jou." "Ik ben niet goed genoeg." Mompelde ik waarna ik me los maakte uit Harry's grip en opstond om Lux uit haar bedje te halen. Ze was vrolijk in het rond aan het kijken toen ze een enorme glimlach op haar gezicht kreeg toen ze mij zeg. Ik hing boven haar bedje om een kus op haar wang te drukken waarna haar handjes gelijk weer naar mijn lange, blonde haren grepen. Zoals ze altijd deed als ze me zag. Ik tilde haar uit haar bedje. "Goedemorgen kleintje, lekker geslapen?" Vroeg ik het kleine meisje, dat eigenlijk niet meer kon als brabbelen. Ze brabbelde iets wat leek. Plots voelde ik twee warme, grote handen op mijn heupen en iemand die achter me kwam staan. Harry. "Goedemorgen schatjes." Wenste Harry mij en Lux toe, mij echter al voor de tweede keer. Hij drukte een kusje op Lux' wang waarna hij ook een kusje op mijn wang drukte. "Weetje Charlotte..?" " Begon hij. "Als jij niet goed genoeg bent voor mij is niemand dat." Vervolgde hij zijn zin. Ik besloot er niet tegen in te gaan aangezien ik nu al wist dat ik deze eindeloze discussie niet zou gaan winnen. Harry zou hoe dan ook een weerwoord verzinnen, waarna ik er ook weer een verzon en we zo uren door konden gaan. Maar ik verveelde me nog al snel tijdens dat soort discussie's dus ik begon er maar gewoon niet aan, voor mijn eigen bestwil. "Ik ga een lekker ontbijtje voor jullie maken." Vertelde Harry ons vrolijk. Niet dat hij voor Lux een ontbijtje kon maken, die kreeg namelijk weer gewoon een fruithapje. Dit keer niet over de vloer en in de hele keuken verspreid, althans dat hoopte ik. Ik zette Lux in het kinderstoeltje. Harry was al begonnen en inmiddels druk bezig met eieren bakken. Ik klom op het aanrecht naast hem terwijl ik hem bekeek. Zijn krullende haren zaten door de war, zijn blauwe joggingbroek die hij vanochtend snel had aangedaan hing laag op zijn kont en zijn witte shirt was ongestreken, vol met kreukels. Maar of het hem onaantrekkelijker maakte? Nee totaal niet, juist aantrekkelijker zelfs. "Interessante hé?" Vroeg mijn beste vriend me. "Enorm." Een hele tijd bleef ik kijken totdat hij de glazen kopjes met heet water vulde en er een theezakje in deed. Hij had de eitjes verspreid op de boterhammen gelegd waarna hij het allemaal op tafel zette. Ik had niet eens gemerkt dat hij de waterkoker überhaupt had aangezet, zo erg was ik in gedachten verzonden over hem. Harry kwam voor me staan en legde zijn warme, grote handen op mijn heupen terwijl hij een kusje in mijn nek drukte. Snel drukte ik hem weg. "Niet doen joh, Lux is er bij." Giechelde ik. Harry mompelde iets onverstaanbaars waarna hij me los liet en langs Lux ging zitten. Ik sprong van het aanrecht af en ging tegenover hem zitten. Voorzichtig deed Harry een poging Lux eten te geven, maar ze schudde stuk haar hoofd, als teken dat ze niet wilde. Iets was me liet lachen. Harry keek me nep-boos aan terwijl hij me de lepel overhandigde. Ik bracht de lepel met baby voeding richting Lux mond waarna ze het gewillig op at. Harry's ogen werden groot en onbegrijpelijk keek hij ons aan. "Weetje Lux..?" Begon hij. "Ik was degene die jou vast had toen je nog een baby was. Ik ben degene die jou luiers verschoont. Ik ben degene die met jou speelt. Maar haar eten wil je wel en dat van mij niet?" Onbegrijpend keek Harry het kleine meisje aan. Lux stak haar tong naar Harry uit waarna ze vrolijk lachte en weer verder at. Toen we alle drie alles ophadden zette Harry de afwas in de vaatwasser en tilde ik Lux weer uit het kinderstoeltje. Harry plofte neer op de grote bank in de woonkamer waarna hij mij op schoot trok om Dora te kijken. Lux kraaide vrolijk toen ze Dora zag. Glimlachend keek ik Harry aan die een kus op mijn wang drukte. Ik bij Harry op schoot en Lux bij mij. We leken zo wel one happy family. Hopend dat ik ooit echt nog een kindje met Harry zou krijgen.

Reageer (10)

  • Dreamsxo

    omg omg omg i love it! cutieeeeees ;D

    1 decennium geleden
  • ikheetanoniem

    NEE
    NEE DIT IS NIET LEGAAL
    KAN IEMAND DIT VERHAAL AANGEVEN
    Oh.. Mag niet?
    Damnit..
    Dit is te- TE SCHATTIG OKAY
    *zucht*
    Ik ga met me bed knuffelen...

    1 decennium geleden
  • Pepito

    KOMAAN! STOP TEASING US!

    1 decennium geleden
  • passionrose

    Cute xx

    1 decennium geleden
  • carlinnoss4

    Ik hou van jouw story hihi snel verder pleasszz :) xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen