Foto bij hoofdstuk 7

owyeah :D mijn verhaal begint stilletjes aan bekend te geraken.
ik zou serieus een gat in de lucht springen zouden jullie me wat kudo's en reacties geven ;)

en ja kweetet saai stukje ;s maar die moeten er ook zijn...kwil het verhaal zo lang mogelijk maken :D

Amy pov.

Zayn negeert me, en daar heb ik totaal geen problemen mee. dat hij maar boos is op me, ik heb de waarheid vertelt.
ik weet het, en hij weet het. ook al wilt hij het niet toegeven. maakt mij niet uit, dat hij maar koppig is.
boeit me helemaal niet. stilletjes grinnik ik, zijn gezicht toen ik hem op zijn plaats zette is goud waard !
hij keek me met grote ogen aan, totaal ontzet. dan herpakte hij zich en keek hij woedend weg.
met een beter humeur als hiervoor pak ik het andere bord met oud brood. mij maakt het helemaal niet oud dat het oud brood is.
dat heb ik vroeger vaak genoeg moeten eten, als mijn pa weer eens niet naar de bakker was geweest.
of gewoon geen geld had voor vers brood. ja ik weet het, klinkt vies. maar je geraakt eraan gewend.
en bovendien zorgde ik er altijd voor dat ik er verzorgd uitzag, op mijn eigen manier, met make up en rood haar, maar verzorgd.
want ik had geen zin in dat hele gedoe van pleeggezinnen omdat mijn vader niet goed voor me zorgde.
ik zorgde voor mezelf, en dat was genoeg. een nadeel van arm zijn is dat de andere kinderen je opmerken.
ze zien dat je anders bent, en dat maakt je raar en een gemakkelijk pestslachtoffer. bij mij hadden ze genoeg om te pesten.
mijn kleren, mijn rode haar (waar ik zelf voor gekozen heb),mijn make up, maar het maakte me niets uit. het maakt met nog steeds niet uit.
ze kennen me niet en ze zullen me ook nooit kennen. niemand zal mij ooit echt kennen. ik leef op mezelf.
het draait niet om vrienden of vriendjes in mijn leven, het draait om muziek. nee geen boybands op pop shit. om hardstyle.
de meeste mensen vinden het vreselijk, ik vind het geweldig. het houdt me overeind. mijn enige lichtpunt in mijn miserabele leven.
ja ik leef op mezelf, en ik vind het oké. ik heb het nooit gehad voor dat klef gedoe van vriendschap. en al helemaal niet van dat
vriendje-vriendinnetje-gedoe. djeezes huur een kamer of zo! doe niet zo klef in het openbaar, het ziet er gruwelijk uit !
je mag denken dat ik nu jaloers ben, maar dat ben ik niet. ik ben niet klef en ik heb er geen nood aan.
helemaal niet.

Reageer (3)

  • Chasing1D

    Yeah! (:

    1 decennium geleden
  • AureliexD

    ik ga zo snel mogelijk verder, ik heb het een beetje druk met de feestdagen en vakantie nzo, maar ik probeer ;D xxxx

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    jaaa dat is wat ik bedoelde :$
    loveee itt!
    gaje snel verder?XXXX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen