Foto bij 19.

het einde van deze speciale vakantie is in zicht..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • miemstyless

    Sorry dat ik nu pas reageer maar ik had elke dag van de vakantie vol gepland!
    Leuk plaatje!
    Haha ik moest ook al op mijn koffer zitten om hem dicht te krijgen! (ben namelijk nu bij een vriendin te logeren)
    Aaahw wat lief van Liam!
    Yeaaaah idd eindelijk!
    Veel sterkte en ik geef je een tip, schrijf het in word die controleerd ook meteen de spellingsfouten en daar kun je het in opslaan. Ook is het overzichtelijker om het na te lezen enzo.
    Snel verder<3333
    Xxxxx(K)

    1 decennium geleden
  • Patrickk

    HAHAHAHA mallerd.
    Awwwww nu zien ze elkaar niet meer. Ik vind dat Liam naar haar toe moet (hinthint)
    Ik had het ook gehoord, vet erg. Hij was nog zo jong sniksnik. En zijn beste vriend zit bij mij in de klas (Jelle)
    XXXXXXX SUPERSNELVERDER<3

    1 decennium geleden
  • Spongebobb

    Haha dana dat is niet zo slim gekkie, maar heb ik ook heel vaak.
    Omfg is dat die ene waar je het laatst over had, sterkte meeiiiisss.
    MAAR NIET DOWN ZIJN WANT DAT WIL IK NIET. Weetje dat het best wel raar is dat ik dit op kerst ga lezen maar ja who cares.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen