Foto bij 078 Katie Jane Adams

De auto stopt voor een – een of ander heel groot luxe hotel.
Er staan wel wat fans, maar lang niet zo veel als op het vliegveld.
Er staan hier ongeveer 10 fans, en op het vliegveld waren dat er minimaal 100.
We stappen uit, en de tien meisjes beginnen meteen hard te gillen. Liam en Harry seinen even naar ons dat ze handtekeningen gaan uitdelen en even een praatje met de fans gaan maken, en dat wij door kunnen lopen.
Faye en ik lopen rustig naar de ingang, wat gelukkig maar een paar meter is.
Ik ben zó moe, dat ik gewoon al bijna omval, en ik haast niet meer kan lopen.
We lopen door de grote deuren van het hotel heen, en we komen in een mooie grote hal, waar ook van die balie’s zijn om in te checken en dat soort dingen.
Er staan een paar grote banken, waar je op kan wachten als je moet inchecken, of als je gewoon wilt zitten.
Op één van die banken zie ik drie jongens zitten, genaamt Louis, Niall en Zayn.
Ik tik Faye even aan, en ik wijs naar de drie jongens, die nog steeds niks doorhebben dat wij al in het hotel zijn.
“Denk jij wat ik denk?” fluisterd ze in mijn oor, en ik knik grijnzend.
We zetten zachtjes onze koffers neer, en we lopen naar de achterkant van de bank.
We staan nu een soort van achter ze, maar ze hebben nog steeds niks door, want ze zitten met hun rug naar ons toe.
“I thought Liam and Harry should come with this flight? I don’t see them here.” hoor ik Niall verbaasd zeggen.
Ik tel met mijn handen af van drie naar nul, en bij nul roepen we “BOE” en we gaan met onze handen door hun haren, en ik expres bij Zayn heel erg, omdat ik weet hoe belangrijk zijn haar voor hem is.
Dat laatste gaat heel moeilijk, want zij zijn met z’n drieën, en wij maar met z’n tweeën, dus Louis’ haar blijft nog best goed zitten.
Ze kijken allemaal achterom, en ze zien ons staan met twee glimlachen op ons gezicht.
“Who did this to my hair?” zegt Zayn quasi-boos als hij zijn haar weer in model probeert te krijgen.
“Chill Zayn, it’s your hair! It’s not like the world ends about one minute.” zeg ik.
“Katie! You knew I don’t like if anyone touch my hair.” zegt hij nog steeds quasi-boos, maar zijn ogen veraden hem. Zijn ogen lachen gewoon, terwijl hij boos probeert te kijken, wat daardoor ook niet lukt.
“I can see you’re acting so please stop, because you’re not a good actor.” zeg ik glimlachend.
Zayn’s gezichts uitdrukking veranderd meteen naar een glimlach die hij net probeerde te verbergen.
“So can I speak now?” vraagt Louis grappend.
“Of course Lou.” zeg ik.
“Well, HELLO MY TWO BEST FRIENDS! WELCOME IN THE USA AND WELCOME BACK.” gilt Louis meteen.
“Are we your two best friends? Since when?” vraagt Faye droog.
“Since you’ve eaten carrots.” zegt Louis blij.
“Alright best friend, Harry and Liam are coming soon, but they had to say hello to the fans outside.” zegt Faye.
Ik geef de jongens allemaal even snel een knuffel als begroeting, wat ik ondertussen ben gewend omdat het in Engeland een gewoonte is, dus iedereen je als kennismaking ook meteen een knuffel geeft.
Als we net naast de jongens willen gaan zitten komen Harry en Liam binnen, met een paar boeken in hun handen, waarschijnlijk van die fanbooks.
Louis springt meteen op, en rent naar Harry toe om hem meteen te knuffelen.
Ach ja, zo zijn die twee nou eenmaal, en het is best wel een grappig gezicht.
“Oh yeah, we have room number 10, it’s a very big room for actually 10 persons.” zegt Niall, terwijl hij de sleutel aan mij geeft.
Ik knik even en ik wil mijn koffers pakken, maar er zijn twee handen me voor, en diegene tilt mijn koffers op alsof het niks is.
“Thanks.” glimlach ik naar Zayn.
“Guys, we are going to bring our bagage to the hotelroom.” zeg ik even ter informatie tegen de rest, en we lopen naar de gang van onze hotelkamer.
Gelukkig hoeven we niet met de trap of met de lift, dus zijn we er lekker snel.

Het is Louis' verjaardag, én ik ben in een schrijfbui, dus dat betekend veel stukjes vandaag! Iedere 5 kudo's is een nieuw stukje, en ik activeer maximaal 4 hoofdstukjes (inclusief deze). Bij 10 kudo's dus weer een nieuwe, 15, en 21. Ja, 21 want Louis is 21 geworden ;D Misschien activeer ik nog wel meer, maar laten we eerst kijken hoeveel kudo's we halen! (: xx

Reageer (2)

  • likecat

    yeaahh!! dit boek mag gewoon nooit stoppen haha

    1 decennium geleden
  • SquirrelLove

    zayn en katie moeten meer met elkaar omgaan:D ik vind ze leuker samen dan katie en harry ^-^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen