Foto bij 076 Katie Jane Adams

We zitten in het vliegtuig richting de USA. Volgens Liam duurt deze reis nog zo’n 7 uur, en we zitten er pas net een half uurtje in.
We vliegen gelukkig buisness class, waardoor het lekker rustig is, en we veel ruimte hebben.
Normaal gesproken kunnen er in de buisness class ook nog fans zitten, als ze bijvoorbeeld met hun ouders zijn, maar dit is een nog specialer gedeelte voor alleen beroemdheden.
Het kan nu dus zomaar zijn dat ik op de stoel zit waar Rihanna ooit heeft gezeten, of Justin Bieber, of Taylor Swift.
Ik kom er natuurlijk niet achter wie hiervoor op de stoel heeft gezeten, maar het is sowieso een beroemd iemand geweest.
Harry heeft me alles uitgelegd over hem en Taylor, want blijkbaar krijgt Harry nogsteeds tweets over “Haylor”.
Haylor staat voor Harry en Taylor, maar er is niks van waar.
Natuurlijk zijn ze nu niet meer bij elkaar, want Harry en ik zijn nu samen, en de fans noemen dat ook wel “Hatie” of “Karry”.
Persoonlijk vind ik die eerste leuker, want Karry klinkt zo raar..
Maar ja, terug op Haylor.
Harry zei tegen mij dat hij en Taylor wel hadden gedatet, maar dat het uiteindelijk niks is geworden.
Zowel hij als Taylor is niet van lange relaties, en ze hebben dan beide ook veel exen.
Harry had al met Taylor gedatet voordat ze met Conor Kennedy wat had, maar dat was niet veel speciaals.
Toen de jongens gingen optreden in Madison Square Garden, kwam hij Taylor weer tegen, en Taylor ging ook naar de afterparty na het concert.
De jongens hadden daarna nog even een paar dagen vrij om in New York gewoon te zijn, dus toen ging Harry met Taylor wat rondhangen.
Ze waren altijd nog goede vrienden gebleven, dus het was niet akward of zoiets.
Harry en Taylor werden de hele tijd door fans tegengehouden, waardoor Harry wel ‘moest’ blijven slapen in Taylors hotel.
Dat gedeelte van het verhaal geloof ik niet zo, maar ach, het is verleden tijd, dus never mind.
De dagen daarna gingen ze ook weer veel met elkaar om, maar toen zei Taylor ineens tegen Harry dat ze hem leuk vond.
Harry vond Taylor niet meer leuk als in verliefd, maar wel gewoon nog als goede vrienden.
Taylor bleef echter de hele tijd achter Harry aanlopen, waardoor Harry haar niet kon negeren.
Een week of zoiets later, moesten de jongens weer naar de USA, maar toen naar Los Angeles.
Taylor nodigde hem uit bij haar thuis, gewoon gezellig.
Harry werd er zo langzamer hand gek van, dat Taylor hem maar niet met rust liet, maar hij vond het ook zielig om niet te komen, dus hij ging.
Dit zijn een beetje veel details, maar uiteindelijk hebben ze dus even gedatet, maar daar zijn ze uiteindelijk mee gestopt, omdat Harry niks voor Taylor voelde dan alleen vriendschap.
Harry heeft me dit allemaal gezegd, omdat we nu naar de USA gaan.
En Taylor is daar op dit moment ook, ook in New York.
Harry is bang dat Taylor hem weer gaat achtervolgen, terwijl hij nu mij heeft.
Maar ach, zolang Harry en ik bij elkaar blijven, vind ik het niet erg dat hij met Taylor omgaat.

Ik heb dat over Haylor maar verzonnen hoor, ik heb het wel gebaseerd op de feiten maar we kunnen natuurlijk niet de gedachten raden of in de toekomst kijken haha... 15 kudo's is een nieuw hoofdstuk! Ik ga een proloog schrijven voor mijn nieuwe story, maar ik weet nog niet wanneer en of ik het activeer (: Ik laat het jullie in ieder geval wel weten! xx

Reageer (6)

  • lUcOzAdE

    niet stoppen met deze story !

    1 decennium geleden
  • 1DLovah

    NEEEE!!!!! niet stoppen het is zo'n goed/fantastisch/geweldig verhaal
    Snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • JadexStyles

    Heel hoofdstuk over Haylor, haha. Snelverder. x

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    Ben benieuwd, als hij net zo leuk is als deze, ga ik hem lezen!! xxx

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    Lijkt me leuk, die proloog!
    Snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen