Foto bij Perrie Louise Edwards || 0.02

Ik voel mijn matras in mijn knieholtes en laat me langzaam zakken zonder de kus te verbreken. Het voelt goed, zo goed... Maar het moest gebeuren, nu of nooit. 'J-jake,...' stotterde ik '...I think we need to talk.' hij rolt zichzelf van me af en kijkt me aan met een vragende blik. 'What's up, Per?' Ik kijk hem gepijnzigd aan, zijn blik stond geschrokken, verward en gekwetst. Dit kon ik deze jongen toch niet aan doen? Hij is zo lief voor me... Er zwaait een hand voor m'n ogen en dan besef ik dat ik diep in mijn gedachten verzonken zat. 'Oh sorry J.. But.. eugh I don't know where to start..' Hij pakte mijn hand en draaide langzaam zijn duim over mijn handpalm. Ik kon het niet en barstte in tranen uit. 'Per, please tell me what's wrong, does it have to do something with me?' 'No no, its not you... I just.. *sigh* I applied for the x-Factor and they want me to audition..' Nog steeds keek Jake mij vragend aan 'What's wrong with that? That's great, congrats baby!' 'I know, thanks J. But you've been my best friend for 7 years now and it turned into a relationship, but when I'm through to bootcamp I don't think it's a good idea to have a relationship going on. I wouldn't have any time left for you and I don't wanna hurt you...' ik begin zachtjes te snikken. Ik hou zoveel van hem, maar wat als ik nou wel door was? Ik had echt geen tijd meer over, ik zou full time moeten repeteren en we zouden met een grote groep verblijven in een hotel. Ik voel twee sterke armen om mijn tengere lichaam en ik begin luider te snikken. Ik verberg mijn gezicht in het oh zo herkenbare holletje in zijn nek. 'Babe, I don't know what to say about this, but I do know one thing... I love you so much that I'll never let you go. Can we please try it as long as it's possible? I don't want to lose you, my heart can't handle that.' Jake zucht en kijkt me doordringend aan, ik knik en geef hem een kus op zijn wang. 'Thank you so much, I really needed a shoulder to cry on..' De stem in mijn hoofd vertelde me dat we het konden proberen, maar toch heb ik gemengde gevoelens. Jake is geweldig, maar de x-Factor is een grote uitdaging en ik zou er alles voor opgeven om door te gaan naar de volgende rondes. Al zou ik hem gaan missen, ik kwam er wel overheen, toch?





Vertel me eerlijk wat je ervan vindt, bij 5 abo's een volgend hoofdstukje.. Is dat een goede deal? :')
Loads of love xoxo

Reageer (1)

  • KayaLove1D

    Snel Verder Dit is zo amZAYN

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen