Vorige keer:
‘Wel, dan konden ik en Vera lekker alleen zijn’, bromt Tom. Ik glimlach en druk een kus op zijn lippen. Zijn nukkig gezicht verdwijnt en maakt plaats voor een glimlach. Als antwoord krijg ik een zoen op mijn lippen. Tom slaat zijn arm om me heen en trekt me tegen zich aan.
‘Filmpje kijken?’ stelt Bill voor.
‘Ja, er is een thriller op televisie’, grijnst Tom. Over het algemeen ben ik niet bang voor horrorfilms en zo, maar soms zijn ze zodanig eng. In het begin van de film, gaat het nog, maar hoe verder in de film, hoe banger ik wordt. Op een gegeven moment zet ik mijn nagels in Tom zijn borst. Hij slaakt een gilletje en kijkt me verschrikt aan.
‘Sorry’, fluister ik, waarna ik een kus op zijn lippen druk. Voor de rest knijp ik zijn T-shirt bijeen of druk mijn gezicht tegen zijn borstkas aan, terwijl zijn hand lichtjes over mijn rug gaat. Uiteindelijk is de film gedaan en kijken we naar enkele saaie feuilletons.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Reticent

    Ik vind hem echt super <3 Like always [á]
    Snel Verder <3

    x.

    1 decennium geleden
  • DuimeTeen

    Weiter!!!

    x

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Superr:D!
    maar wat Terry deed vind ik ook een beetJe vreemd:O
    maar we zullen het later wel merken:)

    snel verderr(A)!
    xxx

    1 decennium geleden
  • xCandyAttack

    weiterrrrr:D:D


    xxx

    1 decennium geleden
  • Kaatiewaatie

    wel GANJA ik denk er hetzelfde over ö

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen