Foto bij ``176``

De vrouw was op de bank gaat zitten. Nu viel het ze pas op dat ze alleen was. Langzaam kruist ze haar benen en maakt het zich gemakkelijk. Even kijkt ze onze kant op en glimlacht. Iets aan haar deed ze aan iemand denken. Maar kom op zeg, hoeveel vrouwen hadden ze allebei al gezien. Dean besteld nog een bier en loopt dan naar haar toe. ‘kan ik je ergens mee helpen?’ vraagt ze gelijk als Dean voor de tafel staat. Hij lacht even zijn bekende lachje maar ze reageert er verder niet op. Dean is even uit het veld geslagen. ‘mag ik erbij komen zitten?’ de vrouw kijkt naar Sam die naast Dean was komen staan. Ze knikt en Sam komt naast haar zitten. ‘let maar niet op hem. Hij is het niet gewend vrouwen van zo’n hoog niveau te zien’ de vrouw lacht even en kijkt op naar Dean. ‘als je wilt, mag je er ook bij komen zitten, Dean’ Dean bekijkt hoe haar lippen zijn naam noemen en gaat zitten. ‘en wat is jouw naam, schoonheid?’ Dean was alweer bezig de vrouw voor zich te winnen. Ze grinnikt zacht en sluit haar lippen om het rietje van haar drinken. Na een slokje likt ze over haar lippen. ‘noem me maar Sidney, en wat is jou naam?’ vraagt ze aan Sam. Sam kijkt heel even naar Dean. Blijkbaar heeft ze interesse in allebei. ‘mijn naam is Sam’ hij steekt zijn hand uit en ze neemt hem aan. ‘leuke naam’ Dean trekt zijn wenkbrauw op. Hoe kan het dat deze vrouw niet voor hem valt, vraagt hij zichzelf af. ‘dus jullie zijn broers?’ Sam knikt even. ‘wat doen jullie hier?’ Dean en Sam verstijven allebei gelijk. Dean buigt zich een beetje naar de vrouw toe en zegt zo zacht dat alleen zij het zou horen. ‘we zijn undercover’ ze knikt langzaam en pakt haar tas die ze naast zich heeft liggen. ‘FBI?’ Sam knikt en ze haalt een FBI badge uit haar tas. ‘waarom weet ik daar dan niets van af?’ even zijn de jongens heel stil. ‘nu niet liegen, het is heel slecht als je dat tegen een vrouw zegt’ Sam neemt een slok van zijn bier voor hij verder gaat. ‘we zijn journalisten. We onderzoeken een paar vreemde gevallen van “poltergeists”’ nu knikt de vrouw. Voor ze verder kan gaan gaat haar mobiel. Ze kijkt er even naar en bergt hem dan op. ‘sorry Dean, Sam, de plicht roept’ Sam staat op om haar er langs te laten. Voor ze helemaal weg loopt draait ze zich nog een keertje om. ‘en een weddenschap sluiten om me in bed te krijgen zou altijd mislukken’ ze trekt Sam een stukje omlaag en geeft hem een zachte kus op zijn wang. Dan buigt ze naar voor en geeft ook Dean een kus op zijn wang. ‘veel succes om nog iemand anders in bed te praten’ zegt ze met een knipoog.

Als de vrouw buiten staat trekt ze de pruik af en belt de persoon terug. ‘bobby, waar en wat is het volgende wat ik moet doen? En ja ik heb de jongens al ontmoet’

Reageer (1)

  • Strawhat

    hahaha,
    Snelverderrr (H)

    Had ik al trouwens al verteld dat dit een geweldig verhaal is?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen