Foto bij ``175``

1,5 jaar later

‘Sammy ik kan het gewoon niet geloven. Hoe groot is de kans er dat net voordat wij een poltergeist willen verdrijven hij de avond daarvoor als is uitgedreven?’ Sam schudt ongelovig zijn hoofd. ‘ik weet het niet Dean. Misschien is er een andere jager hier.’ Dean schud zijn hoofd. ‘waarom zou bobby ons hier heen hebben gebracht als er nog een jager is?’ Sam zucht diep en gaat aan de bar zitten. Ze bestellen allebei een bier. Dean kijkt de bar rond en zijn ogen blijven op een vrouw hangen. Haar benen zijn lang en ze heeft een kort rokje aan. Dean volgt haar rug en vraagt zich af of de voorkant net zo mooi is als de andere kant. Sam rolt met zijn ogen en draait zich om naar de bar. ‘wedden dat ik haar zo in bed kan praten?’ vraagt Dean met een grijns. Hij was al helemaal de jacht vergeten. Sam draait zich nu ook om en bekijkt de vrouw eens goed. Ze draait zich om en bijt zachtjes op haar onderlip. Haar lichaam is goed gevormd. Ze heeft donker bruin haar dat over haar schouders valt. Haar lange benen worden voort bewogen door voeten met naaldhakken eraan. ‘Deal! Ik denk dat het je niet lukt’ Sam bekijkt haar nog eens goed als ze hun kant op komt lopen. ‘we maken er een weddenschap van, als jij haar in bed kan praten betaal ik de rest van de drankjes hier. En als ik haar in bed kan praten betaal jij ze!’ Sam draait zich een stukje om en knikt. Hij zou Dean eens laten zien wat hij kon. Het was ook wel weer eens tijd om iets van actie te krijgen na het hele gebeuren met Carly.

‘1 Screaming Orgasm’ zegt de vrouw. Ze was tussen Dean en Sam in gaan staan en hangt een beetje over de bar. Dean krijgt een grote glimlach. ‘als de die op hebt, wil je er dan nog eentje?’ Dean was begonnen. Ze kijkt even naar hem en glimlacht. ‘ik hoop dat je het over een drankje hebt?’ Dean is duidelijk eventjes uit het veld geslagen. Er zijn niet veel vrouwen die zo konden reageren tegen Dean. Zover Sam wist was het er zelfs maar 1. Hij bekijkt de vrouw nog eens goed. De vrouw ziet het en glimlacht naar hem. ‘hoor je bij hem?’ Sam knikt. Ze bijt eventjes op haar lip en klopt dan op mijn schouder. ‘dat lijkt me niet makkelijk om met je vriendje samen te reizen en dat hij dan zo’n slecht openingzin aan komt zetten’ Sam is even uit het veld geslagen. “vriendje?” Sam lacht even en schud zijn hoofd. Hij kijkt haar even aan. ‘het is mijn broer’ haar ogen twinkelen vrolijk en ze loopt terug naar waar ze vandaan kwam. ‘damn’ mompelt Dean. ‘ik ga haar ZO krijgen’ voor Dean was de jacht nu echt geopend. Sam zou het rustiger aan pakken.

Reageer (2)

  • Strawhat

    leukk!

    SNELVERDERR

    1 decennium geleden
  • crazycatlady

    wat een tijd sprong:P maar daar is waarschijnlijk een reden voor. Ik ben benieuwd(: xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen