Foto bij O45

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Romanov

    je gedachten horen...Ik heb da 's avonds ook... dan kan ik niet slapen...
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Vanamo

    Heey Darling,

    ow yeah die bands ken ik en ja ze zijn veel te handsome hahah

    ja nee ik snap wel dat je de inhoud bedoelt en natuurlijk kun je dta wel vats houden kom op jij kan alles en jij kan dit ook echt waar dat weet ik zeker!!!! nope ik zal mooie nooit schrapen

    JIJ schrijft GEEN misery crap!!!! jij schrijft de beste verhalen die ik ken en ow ik lees heel erg veel....

    hahah ik weet ook nog niet of ik mijn verslaving zo goed vind, maar gaat een verslaving niet altijd samen met pijn???

    maar ik denk dat het goed is dat elk woord dat ik lees pijn doet dan weet ik ten misnte nog dat ik iets voel en dat ik geen lege ogen heb... het is geen akeilge pijn het en meer een confronterende pijn het gevoel dat je iets zo lang mogelijk wil uitstellen en jij je zelf kei hard onder ogen moet komen en zien dat je er niet onder uit kan dat je moet terug denken en niet vergeten maar moet koesteren... denk ik (of ik ben gewoon knetter gek.....)

    ik houd gewoon heel erg van je verhalen en kan er niet onder uit dat elk hoofdstuk dat ik lees ik gewoon moet huilen (dus ik lees je verhalen niet meer op school....)

    mischien moet ik mezelf echt aanleren om lees tekens te gebruiken hahha

    ow ja sorry voor de typfouten zit in het donker en kan mijn toetsenbord niet zien hahah


    I love your STORY!!!!


    XXXXX Dorijn.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen