036' Harry Styles
Parody
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
ps: OMG IK BEN OOK CAPS VERSLAAFD HOE COEWL IS DAT HET LIJKT DE HELE TIJD OF IK SCHREEUW MUAHAHAHA!!! xx
1 decennium geledenSlakken zijn echt de hotste beesten die ik ooit heb gezien. Echt hoor. Zie je het al voor je, zo'n swagtastic mannetjes slak die zo in super slowmotion langs glibbert. En dan zijn alle vrouwtjes slakken LIKE WOW, HE'S SO SLOW. Indrukwekkend gewoon.
1 decennium geledenAHAHAHAHAHA OMG JULLIE ZIJN SO SLOW (: i love jullie (: PAC EN PARODY JONGEH BAM! omg die gif is te leuk als je die foto nou op het lichaam van een slak plakt..? dan zou ik zeggen: omg hij is vet sexy jongeh en SO SLOW OMG LEKKAHDING!! (komt er ook nog een perv stukje? me=pervent) MUHAAAHAHAHAHAHA!!
@DoraWalrus ...Dit hoofdstuk is té overdreven epic, sorry. xxx
1 decennium geledenExcuse me? Waar heb jij het in Jurry's naam over?? DEZE HOOFDSTUK IS GWN FANTASTISCH MET FANTASTISCHE HUMOR JAAA!!! nooit meer dat zeggen ja! of ik huur een slak in die SLOWMOTION naar jou toe gaat en jou met een *HAJA* karate trap jou neer trapt!! OKE!! are you understand me??... Ja?? MOOI ZOO!!
Tssss de humor van Bieber en Styles oftwel van Pac en Pardoy te overdreven vinden.. tsss *schud haar hoofd* *and facepalm* * your crazy crazy crazy* Oke!!!
VERDER!!!!
En dan zijn alle vrouwtjes slakken LIKE WOW, HE'S SO SLOW.
1 decennium geledenWAAROM HEB IK JULLIE NIET EERDER ONTMOET??? HUHH? HUHH??? TELL ME!!! WAAAAROM??
hahahah jullie zijn kwakkipakkizakitrollifrakkiefanttastisch!!!! HAHAHAHAHH . Justin, Justin's ogen, Justin's stem, Justin. Damn, dit is niet goed. DIT IS WEL GOED!!! EN WAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAAH *ligt ALWEEEEER door deze story plat op de grond van het lachen en veegt haar tranaen weg* WAT IS DAT VOOR EEN FOTO?? CHECK DIE OGEN EN NEUS EN MOND VAN HARREH *Ligt AGAIN plat op de grond* WHOOOOP WHOOOOP JULLIE ZIJN GEK MAAR OP EEN POSITIEVE MANIER
PINK FLUFFY UNICORNS, DANCING ON RAINBOWS.
1 decennium geledenNee oké, serieus dat is een liedje.
Moet ik vast bang worden voor het volgende hoofdstuk?
/verstopt zichzelf in een doos en gluurt door 2 gaatjes naar buiten/