Vorige keer:
We gaan binnen en worden vrolijk begroet door Jörgen, dé Jörgen. De Jörgen die met Kim is, of was. Hij kijkt me even twijfelend aan, terwijl hij mijn hand schud.
‘Vera?’ vraagt hij. Ik knik. Hij glimlacht zelfvoldaan.
‘Hoe? Ken je haar?’ vraagt Tom.
‘Ja, we zijn, een tijd geleden, samen op café geweest, samen met Kim, Gisa en Egon’, legt hij uit. Het doet pijn om die naam te horen. Veel pijn.
‘Is die hier?’ vraagt Tom
‘Wie?’ vraagt Jörgen.
‘Egon’, zegt Tom. De haat in zijn stem was duidelijk te horen.
‘Ja, die was van plan af te komen, ja. Waarom?’ vraagt hij. Tom antwoordt niet en gaat weg. Ik ga hem snel achterna en laat Bill achter bij Jörgen. Tom ploft nukkig neer op een tuinstoel. Ik ga naar hem toe en ga op zijn schoot zitten. IK druk een kus op zijn wang en kijk hem lief aan. Hij glimlacht.
Later op de avond ben ik Tom kwijt gespeeld en zit ik wat met Jörgen te praten.
‘Hoe zit het nu tussen jou en Kim?’ vraag ik.
‘Goed, goed. Ze is er nu wel niet, omdat haar oma gisteren overleden is en daar moet ze natuurlijk naartoe, maar ik begrijp het wel’, ratelt hij aan één stuk door. Plots is er luid geschreeuw en gejoel. Iedereen rent in dezelfde richting. De plek van de oproer. Ik en Jörgen eveneens. Ik duw me tussen de mensenmassa heen en zie Tom en Egon vechten.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • TomMeGailerd

    I love it (L)

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    verder!!
    <3

    1 decennium geleden
  • HLoves1D

    snel verder

    1 decennium geleden
  • xCandyAttack

    aahhhww super lief:D:D

    snel verder:D:D


    xxx

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    woehah mooi!!
    snel verder meis love it:D

    enuhh alsvats een happy new year he :D
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen