Owen zegt'nou we kunne hier chillen Gina jij ben toch alleen thuis?' ik knik en loop naar de keuken om voor iedereen cola te pakken. als ik terug kom zijn ze zo gaan zitten dat ik nergens meer kon zitten ik zeg 'oh fijn waar moet ik nu gaan zitten' Daan zegt 'je mag wel bij mij op schoot hoor'. Ik loop naar Daan toe en ga op zijn schoot zitten. ik bloos een beetje. en wordt nog roder als daan zijn hand op mijn been legt. ik vraag 'zo zijn jullie al zenuwachtig voor het optreden?' ze beginnen allemaal door elkaar teroepen. ik roep 'STIL zo kan ik er toch niks van verstaan!!' ze zijn gelijk stil. daan zegt ' we kunnen jullie anders wel backstats pasjes geven als jullie dat willen dan.' dan beginnen ik kim anne en melissa door elkaar te schreeuwen. dan is het daan's beurt om te zeggen dat we stil moeten zijn we zijn gelijk stil en ik begin te praten ' ik denk dat wij dat wel willen toch meiden?' ze knikken heftig. 'oke' zegt daan anders kome jullie vrijdag toch gewoon om 4 uur?' ik zeg 'maar het begint toch pas om half 10?' 'jup zegt daan'maar dan kunnen jullie ons helpe want wij weten niet wat we aan moeten en kunnen we nog maar de mac als jullie dat willen' ' uuuuhhhh DUHHH tuurlijk willen we dat!!!!!' we kletsen over van alles en nog wat als ik zie dat het al half 6 is. ik zeg 'willen jullie anders blijven eten me moeder en vader zijn toch weer eens niet thuis' Owen zegt 'ja tuurlijk maar je heb toch ook een broertjr moet die niet eten?' 'he hoe weten jullie dat ik een broertje heb en ja die komt zo thuis' 'nouu Daan heeft een uur lang al je tweets op twitter zitten voor lezen en dus hoorde we ook dat je een broertje heb maar wat eten we?' o hahaha hoezo las Daan al mijn tweets voor en ik bel ze ze eethoek (snackbar) wel dan ga ik het zo halen o en bel me broertje dat hij naar huis moet komen voor het eten' hahah vraag maar aan Daan waarom hij je tweets voorlas en bel je broertje en de snckbar nou maar!' ik pak mijn mobiel en bel me broertje dat hij naar huis moet komen. daarna bel ik de snackbar en bestel patat voor 9 personen. 'oke wie fietst er even mee naar de snackbar?' Daan zegt 'ik ga wel mee heb je een fiets?' ja pak die maar' en ik wijs naar mijn moeders fiets 'tot zo roep ik o en meiden pakken jullie ff de borden en zo?!' samen fietsen Daan en ik naar de snackbar. ik vraag 'waarom heb je eigenlijk een uur lang mijn tweets aan de andere voor gelezen?' maar met voor hij het wil gaan uitleggen......

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen