Foto bij 074 Katie Jane Adams

“Babe, can you please explain this? I didn’t understand you and your mom but it doesn’t sound very kind.” vraagt Harry als ik bezig ben met mijn spullen in mijn koffer te doen.
Ik kijk even op en ik zucht even.
“My mom doesn’t want me to go on tour with you. She wants me to get my certificate first, before I can leave Holland again. She said some other things too, but that doesn’t really matter. She can’t say to me I can’t come with you! I’m coming with you, no matter what. We’ll leave this house as soon as possible, maybe it’s about ten minutes.” leg ik uit.
“I should listen to your mum, Katie. She’s your mum! But I understand you don’t want to listen to your mum.. I’ll call you as much as I can, and I won’t forget you. You can stay here with your mum.” zegt Harry lief.
Meteen schud ik mijn hoofd.
“No, I really want to go with you! I’m not listening to my mum! I can’t miss you for three months! She just don’t understand me.. What would you do if you were me?” vraag ik aan Harry.
Harry denkt even na, maar hij haalt dan zijn schouders op.
“I really don’t know. I would say the same as you, I think. But I don’t know your mum that much so I can’t compare her with my mum. You can ask her again for permission?” stelt Harry voor.
“I’ll do that, but first I’m going to finish this.” zeg ik.
Ik kijk zuchtend naar mijn kast, wat neem je nou mee als je zeker drie maanden weg bent?!
Dit gaat sowieso nooit passen in een koffer.
Ik pak wat écht noodzakelijke dingen, maar mijn koffer zit alleen daar al meteen mee vol.
“I’ll be right back.” mompel ik even tegen Harry, en ik loop de kamer uit.
Ik ren de trap af naar Rose’s kamer, en ik zoek even in haar kast voor een extra koffer.
Gelukkig zijn we vroeger vaak op vakantie geweest, waardoor er in dit huis best veel koffers te vinden zijn.
Ik open de la onder Rose’s kast, maar daar liggen alleen maar t-shirts in.
Waar liggen de koffers altijd? Even logisch nadenken..
Ik loop naar mijn moeders kamer, en ik kijk even onder haar bed.
Niks te zien.
Opeens bedenk ik me waar de koffers kunnen liggen.. Er is een soort van vensterbank met een oplagruimte, waar we veel dingen bewaren.
Ik loop weer de trap op naar mijn kamer, en ik doe de deur open.
Harry is geïnteresseerd in mijn kast aan het kijken, heel toevallig bij mijn ondergoed.
“My clothes are not that special, are they?” vraag ik grinnikend.
Harry had me zo te zien niet verwacht, en hij draait zich geschrokken om.
“They’re very special for me, you know. You’ve worn these.” zegt hij, terwijl hij een bh van me omhoog houd.
“Shut up Hazz. If you like it so much, you can better wear it yourself?” zeg ik grinnikend.
Ik loop naar mijn vensterbank, en ik ‘open’ hem.
Ik kijk even rond, en ik vind inderdaad een grote koffer.
“I’ve found a suitcase.” zeg ik blij, terwijl ik me omdraai naar Harry.
Als ik hem zie, schiet ik meteen in de lach.
Hij nam me denk ik iets te serieus, en hij heeft nu de bh over zijn kleding aan getrokken.
“You stupid! I didn’t mean that.” zeg ik lachend.
Harry haalt zijn schouders op. “It doesn’t even fit good.” zegt hij met een pruillipje.
“Maybe you shouldn’t wear it?” zeg ik grinnikend.
Harry lacht even met zijn geweldige lach, waarna hij de bh uit doet. Dát lukt hem dan weer wel gemakkelijk.
“Can I help you with packing your suitcase?” vraagt Harry.
“Yes, you can do all that clothes in the suitcase.” zeg ik, terwijl ik wijs naar de kleren die ik net heb neer gelegd.
Harry begint met de stapel kleren in de koffer te doen, en ik doe de andere koffer.
Na een paar minuten hebben we alles al ingepakt.
“Let’s go downstairs, than.” zeg ik, terwijl ik mijn koffer probeer op te tillen.
Pff, wat is dat ding zwaar. “Harry, can you carry it for me?” vraag ik lief aan hem.
“Ofcourse babe.” zeg hij, en hij pakt mijn koffer op alsof het niks weegt.
We lopen samen de trap af, hopend dat mijn moeder me toch wilt laten gaan.

10 kudo's! Bij 15 kudo's weer een nieuw stukje! Ik ga nu eerst even mijn kledingkast opruimen, en dat kan wel even duren haha :$ Maar bij 15 kudo's komt er sowieso een nieuw stukje (: Vanaf nu doe ik denk ik geen 1D plaatjes meer bij het hoofdstuk, want ik vergeet steeds welke ik wel/niet heb gehad... Don't worry, als er nieuwe foto's van ze zijn zal ik gewoon een One Direction plaatje doen (: xx

Reageer (4)

  • LauraAime1D

    Haha!! Kudo gegeven!! xxx

    1 decennium geleden
  • JadexStyles

    Nicee.

    1 decennium geleden
  • Astrieed

    perfection .

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    balen dat ik maar een kudo kan geven:(
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen