Deell 165!!

Ik lag met mijn ogen dicht op bed toen Tom met alleen een handdoek om de slaapkamer kwam ingelopen.
“Lean, slaap je?” vroeg hij terwijl hij over mij heen hing.
Ik opende mijn ogen. “Boe!”
Tom schrok en trok zijn hoofd terug. “Jee gek, ik schrik me dood.” Zei hij lachend.
“Is je slechte geweten, schat.”
“Leande! Tom! Eten!” riep Bill van beneden.

VEEL PLEZIER MET LEZEN!!!

xx xElise

..
“Ik heb geen honger.” Zei ik zuchtend.
Ik hees mezelf op van het bed.
Tom trok snel wat kleding aan. “Ik ook niet, maarja.”
Samen liepen we naar beneden. Op de gang kwamen we Kirsten tegen.
“Hey Kirsten.”zei ik terwijl ik langs haar de woonkamer in liep. Pas toen drong het tot mij door. “Kirsten!” riep ik en gaf haar een knuffel. Ook Tom begroette haar met een knuffel.
“Wat doe jij hier?” vroeg ik.
We liepen met zijn drieën de woonkamer in. Bill, Georg en Gustav zaten al aan tafel op ons te wachten.
“Bill belde me daarnet op om vanavond wat leuks te gaan doen en vroeg of ik eerst hier een hapje mee kwam eten.”
We gingen aan tafel zitten en begonnen met eten. Na het eten ruimden Tom en ik de vaatwasser in.
Ik deed de klep van de vaatwasser dicht en zette hem aan.
“Jongens, ik ga.” Zei Bill, die de keuken in kwam gelopen. “Tot over 2 en een halve week.”
Hij gaf me een knuffel.
“Tot over 2 en een halve week.”
Ik knuffelde Bill terug. Hij gaf me nog een zoen op mijn wang en liep toen weer de keuken uit.
Zuchtend hees ik me op het aanrecht. Tom kwam tussen mijn benen in staan en leunde tegen mij aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen