Vorige keer:
‘Tom, ik heb honger’, zeg ik, waarna ik hem zachtjes van me afduw. Ik glimlach naar hem, druk nog een kusje op zijn wang en sta dan recht.
‘Ik zal je wel wat komen brengen, hoor’, zegt hij.
‘Nee nee, ik zet me beneden met mijn dekentje en de emmer en dan is het goed. Anders verveel ik me toch maar’, zeg ik. Hij knikt en staat eveneens recht. Ik neem mijn dekentje en de emmer vast. Plots wordt ik opgepakt. Ik kijk Tom verrast aan en laat me door hem naar beneden dragen.
‘Is het ook goed als ik je dekentje ben?’ vraagt hij met een grijns.
‘Jij mag mijn kussentje zijn’, antwoord ik.
‘Hm, ook goed’, zegt hij. Ik glimlach en druk mijn lippen op die van Tom, waardoor hij tegen de deur loopt.
‘Aah, Tom’, lach ik. Toch trek ik een pijnlijk gezicht.
‘Sorry, sorry. Gaat het?’ vraagt hij. Ik knik en glimlach. Hij zet me voorzichtig neer in de zetel en wilt net weggaan en de emmer uitkuisen. Ik trek hem terug aan zijn T-shirt en kus hem.
‘Dank je’, fluister ik daarna. Hij glimlacht, drukt nog een kusje op mijn mond en gaat dan naar de keuken.
‘Alles terug in orde tussen jullie?’ vraagt Bill, die ons heel de tijd heeft staan bekijken. Ik knik heftig. Dan komt Tom terug, met een lege emmer, en gaat naast me in de zetel zitten. Hij kijkt me aan en legt opnieuw zijn hand op mijn voorhoofd.
‘Je hebt nog steeds warm’, zegt Tom dan.
‘Dat komt omdat ik jou zie’, antwoord ik. Hij grijnst en drukt zijn lippen opnieuw op die van mij. Terwijl wij van elkaar zitten te genieten, begint Bill opeens luid te hoesten.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Faint

    Mooimooimooi :D
    Srry, was bij me nichtje gaan slapen..
    Mrjaa

    Verder !

    x

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    super!!
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Klungelsmurf

    oeh ze meoten bill met iemand koppelen.. xd
    snel verder!

    ×3

    1 decennium geleden
  • DuimeTeen

    Weiter!!!

    x

    1 decennium geleden
  • HLoves1D

    weiter

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen