Deell 164.
Maak nu ook mijn nieuwe serie, "You make me fall in love." en laat een reactie achter.

Hij klopte de modder van zijn broek en jas af, waardoor het alleen maar ergere vlekken werden.
“Heb je ergens pijn?” vroeg ik terwijl ik met mijn vinger de modder van zijn gezicht haalde.
Tom schudde zijn hoofd. We stapten weer op de fiets en fietsten naar huis.

VEEL PLEZIER MET LEZEN!!

xx xElise

..
Ik stond in de badkamer de jas en broek van Tom in de wasmachine te stoppen terwijl hij onder de douche stond. Ik stopte er wasverzachter in en zette hem aan.
“Ik ben in de slaapkamer.” Riep ik naar Tom.
“Ja.” Riep Tom terug.
Ik liep de slaapkamer in en ruimde het er een beetje op. Overal lagen blaadjes op het bureau van mij. Ik pakte ze allemaal bij elkaar en stopte ze in een map.
De map stopte ik in mijn tas. Ik pakte ook wat kleding uit de kast, voor de komende dagen. Ik zou vanavond naar mijn vader gaan, tot aan kerst.
De jongens moesten weer gaan werken, dus zouden niets veel thuis zijn. Ten slotte moest mijn vader ook weer eens naar kantoor en kon niet alleen maar thuis blijven werken. En er moest toch iemand op Anna passen. Die moest ook gewoon naar school gebracht worden en weer gehaald worden.
Ik had van Anneka te horen gekregen dat onze school voor een deel was afgebrand. Dus dat we deze maand niet meer naar school hoefde.
Of ik dat erg vond? Nee, totaal niet.
Ik ritste de tas dicht. Volgens mij had ik alles. Ik wachtte totdat Tom klaar was met douchen.
Ik lag met mijn ogen dicht op bed toen Tom met alleen een handdoek om de slaapkamer kwam ingelopen.
“Lean, slaap je?” vroeg hij terwijl hij over mij heen hing.
Ik opende mijn ogen. “Boe!”
Tom schrok en trok zijn hoofd terug. “Jee gek, ik schrik me dood.” Zei hij lachend.
“Is je slechte geweten, schat.”
“Leande! Tom! Eten!” riep Bill van beneden.
Laat een reactie achter en maak nu ook mijn andere serie :d

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen