Foto bij 049 Mexx Smith

Zal ik jullie iets vertellen?
Dit is het een na laatste hoofdstuk:$.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • OrangeRose

    gahetmissen

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Neeee. Nog niet stoppen.
    Super snel verder....
    Xx

    1 decennium geleden
  • LoveBambi

    Neeeeeeeeeeeee bijna het eindeeee :'(

    1 decennium geleden
  • StylesDream

    Oooeeeeewh! Ik weet nog iets! Kudoooooos geven, da's altijd leuk toch?

    Ps: is snap als je me nu vervelend vind... (: oh nee... Dat is eigenlijk nie grappig, dus die smiley klopt nie...

    1 decennium geleden
  • StylesDream

    Als wij nou ideetjes geven om verder te gaan??? Dit verhaal moet NIET stoppen! Mijn idee is: Mexx haar broer/moeder/vader kan ontvoert worden omdat Mexx rijk en beroemd is. Mexx moet dan losgeld gaan betalen om haar familie weer vrij te krijgen. <<< Daar kun je tocch aardig wat hoofdstukjes over schrijven?

    Ander idee, als wij jou met zn alle gaan volgen op Twitter ofsow...
    En wil je niet stoppen omdat ik al zon rotdag heb vandaag? (denk aan: huissleutel vergeten, dus eeuwigheid wachten. Onvoldoendes, met de fiets vallen, en het belangrijkste: DAT DIT VERHAAL STOPT, DAT MAG NIET!!

    Dus misschien kan iedereen helpen ideetjes sturen en volgen op twitter ensow? Hopelijk helpt het!

    Ps: dit is mn lievelings verhaal, daarom...
    Pps: wat is je twitter :$
    Ppps: jezus wat een lange reactie :O
    Pppps: (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen