Vorige keer:
‘Ja, zeg. Ik kan er ook niet aan doen. Weet je, bekijk het maar’, roept Bill in de telefoon.
‘Is hij kwaad?’ vraag ik. “Hij” is Peter. Peter Hoffman, onze muziekproducer. Bill knikt en belt dan naar mam. Een half uurtje later is de dokter er.
‘Waar is de patiënt?’ vraagt hij.
‘Boven, volg me maar’, zeg ik. De dokter volgt me.
‘Hoeveel graden koorts had ze ook weer?’ vraagt hij dan.
‘De laatste keer dat ik gemeten heb, is tien minuutjes geleden en toen had ze 41,1° koorts’, beantwoord ik zijn vraag.
‘Toch redelijk hoog’, zegt hij. We stappen de kamer binnen. Ze geeft net opnieuw over, gelukkig deze keer in de emmer.
‘Hm, gisteren wat teveel gedronken?’ vraagt de dokter. Ze knikt toegeeflijk. ‘Maar dat verklaart natuurlijk de koorts niet’, mompelt hij. Opnieuw meet hij haar koorts en bekijkt haar keel. ‘Mja, een griepje gemengd met een serieuze kater’, trekt hij zijn conclusie. Hij schrijft nog wat pilletjes voor en maakt zich dan klaar om te vertrekken. Ik bedank hem en betaal hem dan.
‘Mam is er binnen tien minuutjes’, zegt Bill dan. Ik knik en ga naast haar zitten. Ik streel even over haar wang en ga met mijn hoofd naast haar oor hangen.
‘Ik zweer het je, ik zal je wreken. Als ik die gast te pakken krijg, zal hij er niet goed van zijn’, fluister ik in haar oor. Ze kijkt me aan. Deels dankbaar, deels verontschuldigend. Ik druk een kus op haar wang en sta dan recht.
‘Wat ga je doen?’ vraagt ze, met hese stem.
‘Je medicijnen halen’, antwoord ik. Ik glimlach nog even en verlaat dan de kamer.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • AllTimePinar

    verder:9~.

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Weer een hip stukje!!
    Ben blij dat alles helemaal terug goed is
    Loopt hij zomaar met haar tegen een deur aan
    Niet echt wat je noemt zeer snugger
    Maar dat maakt niet uit toch x'D
    Ik weet niet echt heel veel te schrijven
    Sorry, dat ik hem nu pas maak
    Gister een kerstdiner met heel veel familie
    Had ook een dansmat voor de wii gekregen
    Echt super hip
    Allemaal lopen spelen x'D
    Mijn neef kon er niets van x'D
    Maar hij kreeg nog een zesje
    Was hij tevreden mee x'D
    Was een voldoende niet waar ;P
    Maar gaa maar heel snel verder!!
    x Eline

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    super!!
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Kaatiewaatie

    die Bill altijd de mooie momente verstoren (N)xD

    1 decennium geleden
  • HLoves1D

    verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen