sorry sorry sorry en nog meer sorry's maar ik had ff geen inspiratie en tijd maar hier komen wat hoofdstukken!!!!
veel lees plezier.
xxx

de meiden waar ik bij was gaan zitten heette Fien en Melissa ze leken me super aardig.
en dat waren ze ook al snel hadden we een gesprek over van alles en nog wat tot dat ze vertelde dat ze allebei uit Eindhoven kwamen.
daarom herkende ik ze niet meteen omdat ze uit Eindhoven kwamen vroeg ik of ze Owen kende.
ze schudde allebei nee, ik vertelde dat ik in een band zat genaamd Mainstreet en dat Owen 1 van de 3 andere jongens is en die komt uit Eindhoven.
uhmm zei Fien hoe heet die Owen van zijn achternaamm?
Playfair antwoord ik.
o dan ken ik hem misschien heeft hij een zusje?
ja volgens mij heet ze Fay en ze is 4 jaar
ik ken zijn zusje wel want daar moest ik wel eens oppassen ze woonde 2 straten achter me, maar ik heb Owen maar 1 keer gezien volgens mij!
echt?! wat is de wereld toch klein nouja dat is dus een vriend van mij.

zo ging het gesprek nog even door tot dat de bel ging we liepen naar het lokaal dat in de brief stond.
jammer genoeg zat Melissa niet bij mij in de klas maar Fien gelukkig wel!
samen liep ik met Fien de klas in en gingen naast elkaar achter in zitten.
de docent die meneer Smit heette legde ons uit wat we dit jaar konden verwachten.
daarna moesten we een telefoonboom in vullen zodat je alle nummers had.
opeens ging de deur open omdat ik om de hoek stond kon ik niet zien wie het was.
meneer Smit liep richting de deur en ik hoorde gefluister.
ze praatte net te zacht dus kon het niet horen.
dus ging ik weer naast Fien zitten.
meneeer Smit liep weer naar de klas jongens er iets mis gegaan met de in deling van de klas er komt hier nog 1 iemand bij.

Reageer (3)

  • daanlover15

    Ja ik ga vandaag verder xx

    1 decennium geleden
  • heyitsmarije

    Ga je nog door? :)
    xxx

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Oee wie hopelijk is het melissa snel door!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen