Was passiert in 148:
“Kom op, opstaan. We gaan zo weg.” Zei Tom.
Hij was naast me gaan zitten en hing over me heen. Hij gaf me een kus.
Ik opende mijn ogen.
“Waarheen dan?” vroeg ik.
“Dat zal je wel zien.” Tom kroop van het bed af. “Ik ga naar beneden, oké?”
Ik knikte.

VEEL PLEZIER!!!

xx xElise

..
Tom liep naar beneden en ik stond op om maar eens te gaan douchen. Ik stapte onder de douche en bleef er uitgebreid en lang onder staan. Na een half uurtje, wat voor mij lang was om eronder te staan, vond ik het wel weer genoeg geweest. Ik stapte uit de douche, droogde me af en liep in mijn ondergoed de slaapkamer in. Ik hoopte dat mijn metallic blauwe jurkje hier lag en niet nog thuis bij mijn vader.
Ik zocht door mijn kleding en ja hoor. Mijn blauwe jurkje lag nog thuis. Wel lagen mijn nieuwe jurkje en een fel rode. Ik besloot mijn fel rode jurkje aan te trekken met een zwarte legging eronder. Ik kamde mijn haar eens goed door, schudde even met mijn hoofd zodat het in model kwam en deed wat make-up op.
Ik bekeek me in de spiegel.
“Nou, het was wel goed zo.” Dacht ik bij mezelf.
Ik zocht naar mijn zwarte All-Stars en mijn rode veters. Ik rijgde ze er snel doorheen en trok ze aan. Daarna liep ik naar beneden.
Drie paar ogen waren op mij gericht toen ik de deur naar de woonkamer opende.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen