HAAAALLLOOOOTTJESSS xD

Deel 139 alweer. Nog 1 en dan bij 140!!
Maar nu eerst deze.

Nuriënd liep Bill naar de keuken en kwam even later weer terug.
“Jongens, ik ga. Veel plezier vanavond.”
Hij stak even zijn hand op en liep toen de hal in.
“Doeg, veel plezier met je date.” Riepen we allemaal naar hem.
“Ik heb geen date met haar. We gaan alleen maar wat drinken.” Riep Bill terug.
“Je hebt gewoon een date.” Riep ik terug.
“Ja, doei.” Riep Bill nog snel.
Daarna viel de deur achter hem dicht.

VEEL PLEZIER!!!

xx xElise

..
Het was stil in huis. Je hoorde alleen het geluid van de televisie. We hadden een film op staan, een horrorfilm.
Af en toe kneep ik mijn ogen dicht, omdat het gewoon te eng was. Terwijl ik normaal wel gewoon horrorfilms kon kijken, zonder dat ik hem eng vond.
Tom was in slaap gevallen en leunde met zijn hoofd op mijn hoofd. Hij maakte lieve slaapgeluidjes en af en toe snurkte hij zachtjes.
“Gus, kan jij even mijn drinken aangeven?” vroeg ik hem.
Gustav pakte mijn glas van tafel en gaf hem aan mij.
Ik dronk wat en liet hem weer door Gustav op tafel zetten.
Het liep al tegen half twaalven en de film was bijna afgelopen. Ik probeerde me te concentreren op de film, maar mijn ogen vielen steeds vaker dicht.
Eindelijk was de film dan afgelopen. Georg en Gustav ruimden de glazen op.
“Welterusten.” Zeiden ze voordat ze naar boven liepen.
Ik twijfelde of ik ook naar boven zou gaan. Aan de ene kant wou ik wachten op Bill. Maar aan de ander zou ik ook dolgraag willen slapen, want ik voelde me nog steeds verschrikkelijk. Ik bedacht me dat Bill nog wel een tijdje weg zou kunnen blijven en dat ik toch maar naar boven zou gaan.
Voorzichtig maakte ik Tom wakker, want die kon ik nooit naar boven tillen. Langzaam werd hij wakker.
“Hmm… uhhm…” brabbelde hij.
“Kom op, we gaan naar bed, slapen.”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen