HAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOxD
Hyperheid heerst, I know.

Deel 125 hierzo

what happened in 124:
“Hoeveel moeten we nu nog doen?” vroeg ik.
“De gang, de spullen in de keuken moeten opgeruimd worden, de boekenkast moet nog in elkaar gezet worden, er moeten nog planten gekocht worden…” somde Bill op.
“Ja, ho maar.” Zei ik dwars door hem heen.
Ik stond op en liep naar de keuken om de spullen te pakken om te gaan lunchen. Met mijn handen vol liep ik terug naar de woonkamer, waar ik de spullen op tafel zette.
Tom en Bill keken me raar aan.
“Ja hallo, ik heb honger en het is al 2 uur. Het is allang tijd geweest om te gaan eten. Dus jullie hulp zou wel fijn zijn.” Snauwde ik naar ze.
“Jaja, rustig maar. We komen al helpen hoor.” Zei Bill en stond op. “Chagarijn dat ze is.” Fluisterde hij tegen Tom.
“Dat hoorde ik, Bill.”
“Van mij mag je het horen.”

VEEL PLEZIER!!!

xx xElise

..
Ik liep de keuken in en Bill kwam me helpen met de spullen pakken. Ik schonk koffie in en bracht het naar de tafel, die Tom aan het dekken was.
Anna kwam weer eens voor de zoveelste keer vragen wanneer ik nou eens kwam splen met haar.
“Straks, ik had gezegd dat ik vanzelf naar je toe zou komen. Ga Georg en Gustav maar wakker maken. We gaan eten.” Katte ik haar af.
Toch deed Anna wat ik zei en liep naar boven om georg en Gustav wakker te maken. Ze waren nog niet sterk genoeg om een hele ochtend waker te blijven en waren rond half 12 weer terug naar bed gegaan.
Ik zuchte geïrriteerd, ging aan tafel zitten en leunde met mijn hoofd in mijn handen.
“Leande?” vroeg Bill die de keuken uit kwam lopen.
“Ja?” zei ik zuchtend en keek chagarijnig naar Bill.
Ten Bill zag dat mijn gezicht onderhand op onweer stond, zei hij: “Laat maar zitten. Het lukt wel.”
Snel draaide hij zich om en liep weer de keuken in.
Tom kwam tegenover me zitten en keek me vragend aan. “Wat is er met je?” vroeg hij.
“Niets, laat me nou maar gewoon.” Zei ik zuchtend.
Ondertussen kwamen Georg, Gustav en Anna naar beneden. Georg en Gustav keken Tom vragend aan toen ze mij zagen. Tom haalde zijn schouders op.
De rest kwam aan tafel ziiten en Bill schonk voor iedereen koffie in en voor Anna Fristi.
Ik at zwijgend 3 boterhammen naar binnen en stond toen op van tafel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen