deel 124(yeah)

was passiert in 123:
“Waar moet hij heen?” vroeg ik.
“Hij moet om de tafel heen te komen staan.” Zei Bill.
Hij pakte een kant op en Tom de andere kant. Ik pakte hem in de hoek op.
“3, 2, 1.” Telde Bill af.
Met zijn drieën tilden we de bank tegelijk op.
We droegen de bank naar de plek waar hij moest staan.
“Hier goed?” vroeg ik.
De bank werd nu toch wel heel erg zwaar.
Bill knikte en we lieten de bank zakken. Met een zachte plof kwam op de grond.
“En nu het volgende.” Zei ik.
“De stoelen, ze staan in de keuken.” Zei Bill.
Samen met Bill liep ik naar de keuken. Daar stonden 2 hangstoelen die bekleed waren met zilver leer. We pakten 1 stoel op en droegen hem naar de woonkamer, waar we hem tegenover de bank zette.
“Ga er maar weer bij zitten, hoor.” Zei ik chagarijnig tegen Tom.

VEEL PLEZIER!!!

xx xElise

..
“Ja, we zijn al de hele dag bezig.” Zei Tom.
Ik liep terug achter Bill aan, die ondertussen al weer naar de keuken was gelopen om de volgende stoel te halen. Ook die tilden we naar zijn plaats toe. Daarna ging Bill naast Tom op de bank zitten en ik ging in één van de stoelen zitten. Er ontsnapte een diepe, lange zucht uit mijn mond.
“Hoeveel moeten we nu nog doen?” vroeg ik.
“De gang, de spullen in de keuken moeten opgeruimd worden, de boekenkast moet nog in elkaar gezet worden, er moeten nog planten gekocht worden…” somde Bill op.
“Ja, ho maar.” Zei ik dwars door hem heen.
Ik stond op en liep naar de keuken om de spullen te pakken om te gaan lunchen. Met mijn handen vol liep ik terug naar de woonkamer, waar ik de spullen op tafel zette.
Tom en Bill keken me raar aan.
“Ja hallo, ik heb honger en het is al 2 uur. Het is allang tijd geweest om te gaan eten. Dus jullie hulp zou wel fijn zijn.” Snauwde ik naar ze.
“Jaja, rustig maar. We komen al helpen hoor.” Zei Bill en stond op. “Chagarijn dat ze is.” Fluisterde hij tegen Tom.
“Dat hoorde ik, Bill.”
“Van mij mag je het horen.”

Reageer (2)

  • FakexBlood

    liefde voor je quizjes

    1 decennium geleden
  • kellylovetom

    wooeeeee im the first XD yeeaaah!!!!

    hhaaa

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen