Vorige keer:
'Leuke vrienden heb jij', lach ik.
'Zie je nou wel', zegt ze. Ik glimlach en ga helemaal naar boven. Kim begroet ze allemaal en stelt mij dan voor.
'Aangenaam', zegt een jongen.
'Ken ik jou niet ergens van?' probeert ene. Be original, guys.
'Denk het niet', zeg ik.
'Hallo, Vera', zegt een meisje dan weer. Ik glimlach, ook al kunnen ze het niet zien en ga dan naast Kim zitten. Tijdens de film wordt er meer gepraat dan naar de film gekeken.
'Als jullie nu niet zwijgen, moet ik jullie verzoeken de zaal te verlaten', zegt een opzichter.
'Rot toch op, man', zegt de gast, met zijn niet al te originele versiertruc.
'Hou u rustig, eh', waarschuwt hij. Dit was duidelijk de laatste keer dat hij wat zei. De volgende keer vliegen we buiten.
'Jörgen, ik daag u uit om naar beneden te lopen, op het podium te gaan staan en te beginnen dansen', zegt Kim. Jörgen, de jongen met de slechte versiertruc, denkt even na.
'Wat krijg ik dan?' vraagt hij.
'Dan mag je alles vragen, wat je maar wilt', grijnst ze. Whoe, dat is gevaarlijk. Zeggen, dat een gast alles mag vragen wat hij wilt.
'Deal!' zegt hij overtuigt. Hij staat recht en stapt langzaam naar voren.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen