Foto bij 39.

SUNDAY 28 OCTOBER

Louis Tomlinson

Opnieuw werd ik alleen wakker, zonder Elena naast. Met tegenzin duwde ik mezelf mijn bed uit en sprong onder de de douche. Ik kleedde me snel aan en ontbeet. Alles werd zo'n saaie routine zonder Elena. De bel ging en ik keek verbaasd op. Wie zou er nu aanbellen, op een zondagmorgen. Toch haastte ik me naar de deur, met de stille hoop dat Elena voor de deur zou staan. Ik opende de deur en zag Harry en Niall staan. 'Hey, kom erin,' begroette ik ze. Ik sloot de deur achter en liep de woonkamer in. 'Heb je een laptop?' vroeg Niall zakelijk. Ik wees wat verbaasd naar de laptop die op de keukentafel stond. Niall liep erheen en drukte hebben. 'Weten jullie iets over Elena?' vroeg ik toen. Harry knikte, maar glimlachte niet. 'Is er iets ergs gebeurd?' vroeg ik bang. 'Nou, misschien. We weten natuurlijk niet wat er precies is gebeurd,' zei Niall. Hij begon te typen en ik ging naast hem staan. Hij ging naar een website met het laatste nieuws over beroemdheden. Hij klikte een artikel aan en deed een stap opzij, zodat ik het ook kon lezen.

Gaat Elena vreemd?
Elena Johnson, de vriendin van Louis Tomlinson, uit de popsensatie One Direction, is afgelopen zaterdag erg intiem met een onbekende jongen gespot. We hebben Louis en Elena ook al een week niet meer samen gezien, en Louis ziet er slechter uit dan normaal. De grappenmaker van de groep is stil. Het zou kunnen wijzen op een breuk tussen dit perfecte koppel. Elena liep hand in hand met deze onbekende jongen door de straten van London, om vervolgens samen een huis te betreden. Nog geen kwartier later kwam Elena huilend weer naar buiten. Ze was compleet de weg kwijt en na een lange tijd alleen rondgedwaald te hebben, heeft ze uiteindelijk toch haar huis kunnen vinden. Dit was echter niet het appartement wat ze met Louis deelt. Louis noch het management van One Direction heeft de breuk bevestigd. Meer details komen later.

Onder het artikel stonden verschillende foto's. De eerste was vrij donker, maar ik kon Elena onderscheiden, die met een vreemde jongen aan het zoenen was. Mijn hart brak bij het zien van deze foto. Op een andere foto liepen ze samen hand in hand. De jongen had een brede grijns op zijn gezicht, maar Elena had een ongelukkige gezichtsuitdrukking en staarde voor zich uit. Op de foto daarna zag je Elena met tranen over haar wangen een huis verlaten. Dit brak mijn hart alleen nog maar meer. Het idee dat iemand Elena pijn had gedaan maakte me kwaad. Ik keek op en keek naar Niall en Harry, die me afwachtend aankeken. 'Ze weten zeker niet welk huis ze uiteindelijk is ingegaan?' vroeg ik, en de beide jongens schudden hun hoofd. Ik zuchtte zachte en klapte de laptop dicht. Ik had geen behoefte om nog langer naar die foto's te kijken. 'Denk je dat we erachter kunnen komen waar die jongen woont?' vroeg ik. 'We hebben het eigenlijk al uitgezocht,' mompelde hij en hij hield een blaadje omhoog, waar in een slordig handschrift een adres was gekrabbeld. 'Let's go,' zei ik terwijl ik het blaadje uit Harry's hand trok. Ik trok mijn jas aan en de beide jongens volgden me naar buiten. Ik bekeek het adres en wist gelukkig waar het was. Het was niet heel ver, dus ik besloot dat we gingen lopen. Binnen tien minuten stonden we voor een huis, wat ik van de foto herkende. Ik drukte op de bel. Het bleef stil, dus hield ik de bel langer ingedrukt. Dit werkte, wat ik hoorde een scala aan scheldwoorden aan de andere kant van de deur. De deur ging open en er verscheen een jongen met een slaperig hoofd in de deuropening. 'Wat the fack doen jullie hier,' was zijn eerste reactie. Goed, hij herkende ons dus. 'Was jij gisteren met Elena?' vroeg ik maar meteen. Hij zuchtte diep. 'Ja, wat een bitch. Me helemaal opgeilen en als dan het puntje bij paaltje komt weglopen. "Sorry, ik kan het niet." Flikker een eind op dan.' Het was voor mij een hele opluchting dat ze niet echt seks heeft gehad. 'Heeft ze toevallig gezegd waar ze woonde?' vroeg Harry naast me. De jongen haalde zijn schouders op. 'Is goed mogelijk, maar ik herinner me er niet zo veel van. Ik zuchtte. Hier hadden we dus ook niet veel aan. 'Ik snap niet waarom je zoveel moeite voor die chick doet,' zei hij voor hij de deur sloot. 'Nou, daar hadden we ook niet veel aan,' concludeerde Niall. 'Die fotograaf van die site. We moeten die hebben!'

Tada, nog een stukje! Als jullie lief zijn krijgen jullie er morgen een, anders woensdag pas waarschijnlijk, want dinsdag is heel druk :( X

Reageer (4)

  • Rawsh

    hij moet haar gewoon vinden!

    1 decennium geleden
  • TheRealThes

    Ze gaan elena vinden, ik voel het
    Snel verder
    Xxx

    1 decennium geleden
  • Kjaensen

    Snel verder! Ik hoop dat ze Elena snel vinden! x

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    VERDERRRR

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen