Heeeyy(K),

Sorry dat er zo lang niets op is komen te staan, maar ik heb echt heel weinig tijd.
Ik probeer er zoveel aan te werken, maar het schiet niet echt op.
En dan loop ik ook nog eens een aantal keer vast, omdat ik geen inspiratie heb. Maar ik heb er zoveel mogelijk wat van proberen te maken.

Hier is hij dan, deel 112!!(yeah)

What happened in 111:
“Zomaar pik je mijn vriendje in.” Riep de voorste van de groep woedend.
Ik wist niet waar ze het over had. Ik kende haar niet eens. Zo te zien zat ze in de 4e ofzo.
“Waar heb je het over? Ik ken je niet eens. Laat staan je vriendje.” Zei ik
“Je weet best waar ik het over heb. Het staat in alle tijdschriften van jullie. Van Tom en jou.” Riep ze en drukte de bravo onder mijn neus.
“Ik weet niet wat jij denkt, maar Tom is toch echt alleen mijn vriendje en niet de jouwe.” Zei ik tegen haar.
“Haha, geloof je het zelf. Jij en Tom Kaulitz? Laat me niet lachen. Tom is bestemt voor mij en voor mij alleen.” Riep ze.
“Als jij dat wilt denken, moet je dat vooral doen. Maar val mij er dan niet mee lastig.” Zei ik.
“Ik denk dat en…”
“Oh Mijn God. Dit ga je niet menen.” Zei ik door haar heen.

VEEL PLEZIER!!!

xx xElise

..
Ik keek over haar schouder en zag Tom en Bill uit de Caddillac stappen en het schoolplein op komen lopen. Ze kregen me in de gaten en kwamen mijn richting op gelopen.
Anneka zag het ook.
“Goede timing van ze.” Zei ze.
Die meid die voor me stonden, schreeuwde nog steeds tegen me dat ik haar vriendje inpikte en hield nog steeds de bravo beed waar het interview van gisteravond instond. Ze zag Tom en Bill niet aan komen lopen omdat ze van achteren kwamen.
Tom kreeg het de bravo in het zicht en trok het uit de handen van het mensen.
“Hé schat. Is dit blad van jou?” Begroette hij en gaf me een zoen.
“Nee, hij is van haar.”
Ik begroette Bill ook nog even met een knuffel.
Het meisje dat net ruzie met me stond te maken begon te stamelen.
“Jij… Tom… Bill… jouw vrienden… jij… Tom…” stamelde ze.
“Ja, Tom is mijn vriendje en niet de jouwe. En Bill is een heel goede vriend van me.” Zei ik.
Tom keek op van het blad en keek me vragend aan, net zoals Bill. Ze hadden geen enkel idee waar het over ging.
Anneka, die naast Bill stond, legde het hem snel even uit.
Ik knikte naar Tom, die weer verder ging met het lezen van het interview over hem en mij.
Boos keek het meisje naar me, stak toen haar neus in de lucht en liep weg met haar vriendinnen achter zich aan.
“Wat was er met haar?” vroeg Tom zonder op te kijken van het blad.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    tom is sexie
    bill is sweet
    samen zijn ze... sexie en sweet? xD

    mega quiz, snel verder lezen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen