HAAAIII(K)

deel 108(yeah)
Ik klom over hem heen verstopte me onder de dekens.
Weer kwamen die beelden van die droom naar boven. Ik probeerde ze uit mijn gedachte te duwen. ‘Aan iets leuks denken.’ Sprak ik mezelf streng toe.
Ik probeerde aan iets leuks te denken. En eventjes lukte dat ook. Daarna kwamen toch weer die beelden naar boven. En weer probeerde ik ze weg te duwen en weer aan iets leuks te denken. En eindelijk bleven die beelden weg en langzaam viel ik weer in slaap.

VIEL SPASS!!!

xx xElise

..
Wake up!… Wake up!… Wake up!… Wake up!… Wake up!!… Wake up!!! Schreeuwde Bill uit mijn wekker.
Ik wachte totdat Tom de wekker uit zou zetten omdat hij er het dichste bij lag.
Kreunend draaide Tom zich naar de wekker en sloeg hem uit. Daarna sliep hij weer verder. Zo te zien was hij voorlopig niet van plan om op te staan. Groot gelijk gaf ik hem.
Ik stond op en liep de badkamer in. Ik draaide de douche open, kleedde me uit en ging eronder staan.
De hete stralen lieten rode strepen achter op mijn lichaam. Maar het maakte me niet uit. Ik vond het lekker om even goed wakker te worden van die hete douche. Na een tijdje draaide ik de kraan op koud en ijskoude stralen raakten mijn huid.
Ik sprong naar achteren en slaakte een gil. Tom kwam gelijk de badkamer in rennen.
“Was is er?” vroeg hij.
“Ik draaide de kraan van heet naar ijskoud. En dat was koud, er is niets.” Zei ik.
“Oh, oké. Ik schrok al.”
Tom draaide zich om en slofte terug naar het bed.
Ik draaide de kraan dicht, droogde me af en stylde mijn haar. Ik sloeg de handdoek over mijn ondergoed heen en liep terug de slaapkamer in.
Ik stond voor mijn kast en liep mijn kleding af. Ik koos voor het felle roze vandaag. Ik trok het shirt aan en ging op zoek naar mijn spijkerbroek. Ik twijfelde tussen een zwarte of een licht blauwe.
“Die blauwe.” Zei Tom vanuit het bed.
Verbaasd draaide ik me naar hem om. Ik keek midden in zijn lachende gezicht.
“Kunnen we het allemaal goed zien?” vroeg ik lachend.
Tom knikte hevig ja.
Ik trok mijn broek aan, liep naar hem toe en gaf hem een zoen.
Hij trok me naar zich toe en ik viel boven op hem.
“Ook hallo.” Zei ik toen ik ineens de ogen van Tom op een paar centimeter van me af zag.
Breed glimlachend keek Tom me aan.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    sexie sexie xD
    super meid, ga snel verder lezen
    mijn nieuwsgierigheid wint het van mijn huistaken xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen