Hierna nog 4 en dan bij 100!!!(yeah)

Na een tijdje was de tekening af.
“Hier, hij is voor jou.”
Bill reikte me de tekening toe.
Ik pakte de tekening aan en keek naar het eindresultaat. Ik raakte er ontroert van. Zo mooi was hij.
“Hij is echt prachtig. Dank je.” Zei ik.
Ik gaf hem een knuffel en een kus op zijn wang.
“Alsjeblieft.” Zei hij glimlachend.

VIEL SPAÃź!!!

xx xElise

..
We liepen naar beneden. Daar waren Tom en mijn vader een racespelletje op de playstation aan het doen.
“Ja! Alweer gewonnen!” riep Tom.
“Nou is het niet leuk meer. Je hebt nu al voor de 3e keer achter elkaar gewonnen.” Zei mijn vader terwijl hij de console op de tafel legde.
“Ja, goed hè.” Zei Tom grijnzend.
Ik ging naast Tom zitten en gaf hem een tik op zijn neus.
“Zo is het wel weer genoeg, hè meneer. Hoe durf je tegen mijn vader.” Zei ik streng. Terwijl ik dat helemaal niet was en dat was ook wel te merken. Bill schoot in de lach en daardoor moest ik met moeite ook mijn lach inhouden.
Tom leek het niet door te hebben.
“Sorry.” Schamend keek hij naar de grond.
“Hé joh. Ze zit je alleen maar te pesten. Ik kan heus wel wat hebben hoor.” Zei mijn vader en gaf Tom een schouderklopje. Daarna liep hij door naar boven.
“Wist ik wel.” Zei Tom grijnzend en gaf me een zoen.
“Jaja, vast.” Zei ik lachend. “Hoe staat het er eigenlijk met jullie nieuwe huis voor?”
"Oh ja, die hadden we ook nog. Dat was ik helemaal vergeten." zei Tom.
"Ja, ik ook. We kunnen straks wel even langs gaan, als je wilt." viel Bill Tom bij.
"Ja, ik wil zien in wat voor paradijs jullie gaan wonen." zei ik enthousiast.
"Nou, dan gaan we straks even langs." zei Bill.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    en ik ga me dan verstoppen in de kast van billie xD
    daar spendeerd ie toch de meeste tijd door xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen