Foto bij Hoofdstuk 9

Morgen de clip van Kiss you ! Ik kan echt niet meer wachten !!!!!
Even voor de duidelijkheid : Sofie is 17 x

Samen stapten we in de auto.
Natuurlijk was het geen gewone auto,het was een limousine,ik had ook niets anders verwacht,maar ik was toch onder de indruk.
We gingen samen zitten en Liam schonk al meteen een glas champagne voor me in.
Ik bedankte hem en ik nam een kleine slok.Wow,die champagne moest wel duur zijn,zo'n lekkere champagne had ik nog nooit geproefd.
Nu niet dat ik al veel alcohol dronk,maar soms bij een speciale gelegenheid smaakte het me wel.
Tot mijn grote verwondering zag ik dat Liam voor zichzelf geen champagne inschonk,maar een glas plat water.
"Moet jij geen champagne drinken?"Vroeg ik met verwonderd gezicht.
"Nee,ik mag geen alcohol drinken,ik heb maar één nier."Zei Liam een beetje bedroefd.
"Oh wat erg voor je!"Zei ik.
Hij haalde zijn schouders op alsof het hem niet veel kon schelen.
Ik voelde me in het begin wel wat ongemakkelijk om zo met een wildvreemde in de auto te zitten,maar na een tijdje gingen we een beetje dichter bij elkaar zitten.
"Maar euhm..Vertel eens wat over jezelf,want hoe was je eigenlijk voor je bekend werd?"Vroeg ik nieuwsgierig.
Liam aarzelde even,maar begon te vertellen.
"Eeuhmm..Ok.Voor ik bekend werd...Werd ik op school eigenlijk heel erg gepest..."Liam aarzelde weer even en schraapte zijn keel.
Eigenlijk had ik al een beetje spijt dat ik dit gevraagd had,dit leek niet echt gemakkelijk voor Liam om te vertellen.
Maar toch ging hij verder.
"Eeuhm..Ik werd dus echt heel erg gepest.Ik had een verjaardagsfeestje georganiseerd en heel mijn klas uitgenodigd,maar niemand kwam.Niemand wou vrienden met me zijn."Liam stopte even en ik zag een paar tranen blinken in zijn ogen."
"Niemand wou vrienden met me zijn,ik heb zelfs overwogen om met school te stoppen."Ik hoorde zijn stem bibberen,en zoals ik al verwachtte begonnen de tranen over zijn wangen te rollen.
"Ik snap niet wat ik verkeerd deed,ik was een normale jongen."Zei Liam huilend.
Ik had echt medelijden met hem.Ik nam hem in mijn armen en omhelsde hem.Ik wreef over zijn rug en hij huilde uit.
Na een tijdje ging hij weer recht zitten en zei:"Sorry,soms moet het er nog eens uit."En hij toverde weer een glimlach op zijn gezicht.
"Is niet erg hoor."Zei ik lachend.
We zaten nu toch wel heel dicht bij elkaar,en Liam had zelfs zijn arm rond me heen geslagen.
Nu realiseerde ik me pas dat ik het eigenlijk wel leuk vond als hij dat deed,ik voelde zelfs een beetje kriebels.
Zoiets had ik eigenlijk nog nooit gevoeld,maar voor ik er verder over na kon denken stopte de auto en en stapte Liam uit.
Al snel ging mijn deur open,en hielp Liam me uit de auto.
We kwamen aan bij een chique restaurant en we gingen naar binnen.
Voor we gingen zitten fluisterde Liam in mijn oor:"Heb ik al gezegd dat je er echt geweldig uitziet?"
Het enige wat ik kon doen was een beetje lachen,want ik voelde weer die kriebels in mijn buik.
Liam schoof de stoel voor me naar achter en we gingen zitten.
We bestelden eten en al snel kwam de ober aan onze tafel om het te brengen.
De hele avond was perfect.We praatten over verschillende dingen en er was geen enkel moment dat ik kon zeggen dat het saai was.
Na zo'n 2 uur gingen we naar huis.In de limousine praatten we niet veel meer,maar dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk vond.
Liam had weer zijn arm rond mij heen geslagen en ik lag met mijn hoofd op zijn schouder.
Een betere eerste date had ik me niet kunnen wensen.
We kwamen weer aan bij mijn huis en Liam liep nog even mee tot de voordeur.
"Deze avond was perfect."Zei ik tevreden.
"Vond ik ook,ik kan het echt heel goed met je vinden."Zei Liam met dezelfde glimlach op zijn gezicht als ik.
We gaven elkaar een knuffel en net toen ik de voordeur wou sluiten,kwam Liam een beetje dichter en drukte zijn lippen op de mijne.
Dit moment kon ik niet beschrijven.Het was perfect.Het leek wel of ik zweefde.
Ik keek Liam verbaasd aan.Ik wist niet wat ik moest zeggen.
Hij keek me lachend aan,blijkbaar vond hij het toch ook wel fijn.
Verlegen zei ik:"Tot snel dan maar?"en hij antwoordde:"Zeker,ik heb nog nooit zo'n leuke avond gehad."
En met die woorden vertrok Liam weer naar de auto en sloot ik de deur.

________________________________________________________________________________________________________________
Zo,dat was het stukje.Ik hoop dat jullie het een beetje goed vonden?
Ik ga nu meer kunnen schrijven,want morgen heb ik nog mijn laatste examen en dan is het VAKANTIE!!!!!
Veeel kusjes,
MissMalikXx

Reageer (1)

  • Chasing1D

    YAAaaaaaaaaaay! Veel succes ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen