Foto bij 073 Katie Jane Adams

“Here’s the tea. I see you’ve already met each other?” vraagt mijn moeder lachend als ze Roselyn bij Harry op schoot ziet zitten.
Rose knikt trots, en ze zakt nog wat verder onderuit op Harry’s schoot.
Ik ga naast Harry zitten, en hij slaat zijn arm om me heen.
“So Harry, why are you here?” vraagt mijn moeder aan Harry.
“We had a suprise for Faye and Katie.” zegt hij glimlachend.
Mijn moeder kijkt me verbaasd aan, maar wend zich daarna weer tot Harry.
“What kind of suprise, if I may ask?” vraagt ze geïnteresseerd.
“We’ve talked with their director, and they can go on tour with us for a few months.” zegt Harry.
Mijn moeder knikt even en kijkt me daarna streng aan.
“Ik wil niet dat je mee gaat, Katie. Je kent Harry pas een week, en je gaat dan een paar maanden met hem op tour? Geen spraken van! Jij blijft hier in Nederland.” zegt mijn moeder.
“Wat? Je kan me niet verbieden om met hem op tour te gaan! De andere jongens zijn er ook bij, en Faye ook! Liam en Harry zijn helemaal naar Nederland gekomen om het te regelen, en eigenlijk moesten ze nu al in Amerika zijn. We gaan echt niet alleen op tour hoor, er is een hele crew van mensen bij. Ik kan iedere dag bellen, of skypen, maar ik ga wel mee!” zeg ik boos.
“Katie Jane Adams, jij gaat níét mee. Zeg dat maar tegen Harry. Hij zit hier nu, dus je kan het net zo goed meteen zeggen.” zegt mijn moeder.
“Dit kan je me niet aan doen mam! Ik moet hem dan drie hele maanden missen! Faye mag ook mee, waarom ik dan niet? We moeten zo al naar het vliegveld.” zeg ik.
“Jij bent Faye niet, Katie. Ik vind gewoon dat je niet een paar maanden weg kan van school! Je zit in je examenjaar. Je kan net zo goed nog vier maanden hier blijven en je diploma halen, daarna mag je van mij doen wat je wilt. Je had dit maar eerder moeten bedenken voordat je zo verliefd op Harry werd. Hij is nou eenmaal een van de leden van een beroemde band, en die zijn inderdaad vaak weg. Daar kan ik niks aan doen. Je gaat gewoon niet mee, punt uit.” zegt mijn moeder.
Harry volgt de discussie tussen mijn moeder, maar hij kan er natuurlijk niks van begrijpen.
Het enige wat hij verstaat is ‘Harry’ ‘One Direction’ en ‘Katie’.
“Ik ga gewoon mee, ik pak mijn spullen en ik ga.” zeg ik boos.
Ik trek Harry met me mee, en ik loop de woonkamer uit.
Wat denkt ze wel niet? Dat ze me hier thuis kan houden tot ik mijn diploma heb? Dat ik Harry zomaar drie maanden kan missen? Ik ga gewoon mee met de jongens op tour, daar heb ik geen toestemming van mijn moeder voor nodig.

Wat nu?..... Er zijn al 5 kudo's dus ik vind dat jullie dit stukje nu al mogen krijgen (: blijf door kudoën en misschien zijn we dan over een paar uur nog in de top! xxx

Reageer (4)

  • LauraAime1D

    Go hun!! Gewoon gaan!! xxx

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    go girl!
    ik zou ook boos zijn op mijn moeder!:P
    snel verder!!(H)

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    aaaaw zo erg;;

    1 decennium geleden
  • FloorMalik

    Je staat in de topp(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen