We zijn bijna bij 90!!!
Zo geweldig:D

Ik stapte onder de douche vandaan, trok mijn jurk aan, stak mijn haar op en deed mijn make-up op.
Perfect, dacht ik terwijl ik in de spiegel keek. Ik liep terug mijn kamer in. Tom lag nog steeds in bed en lag naar het plafond te staren.
Toen hij me hoorde binnenkomen, keek hij me aan.
“Je bent schitterend.” Zei hij.
Hij stond op en kwam naar me toe. Hij gaf me een zoen.
Daarna ging hij zich aankleden en we liepen daarna samen naar beneden.

VIEL SPAÃź!!!

xx xElise

..
De chauffeur parkeerde de auto op het grindpad en opende de deur voor mij en mijn vader.
We stapten uit en we wachtten totdat de rest, die achter ons aanreden, ook waren uitgestapt.
De kist werd uit de wagen gehaald en werd door 6 mannen naar binnen gedragen.
Ik liep samen met mijn vader aan de ene kant en Tom aan de andere kant, achter de kist aan naar binnen.
We namen plaats voorin terwijl de zaal zich steeds verder vulde met mensen.
Familie, kennisen, collega’s van mijn moeder. Sommige mensen kende ik niet eens.
Ik hield de hand van mijn vader en Tom vast, alsof ik bang was om hun ook te verliezen.
Tom kneep eventjes in mijn hand en keek me aan.
Ik keek terug en probeerde te glimlachen, wat niet echt lukte.
Naast Tom gingen Bill, Kirsten en Anna zitten. Ik had gevraagd of Kirsten ook mee mocht. Aangezien Bill eindelijk aan mij had toegegeven dat hij haar wel een leuk meisje vond.
Aan de kant van mijn vader Georg en Gustav. Ze mochten gelukkig mee van de dokter.
De begravenis begon.
Een man begon te spreken.
“Familie, vrienden en colléga’s van Sandia, welkom dat jullie allemaal zijn gekomen.
We zijn hier vandaag bijeengekomen om afscheid te nemen van Sandia. Ze was een geweldige vrouw, een geweldige moeder. Ze stond altijd voor iedereen klaar…”
De man hield een heel gesprek over hoe mijn moeder was. Vanaf het begin moest ik al huilen. Netzoals mijn vader, Tom, Bill, Georg en Gustav.
“En dan wilt Leande nu iets voordragen aan haar moeder.” Zei de man.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    owww
    maar nu vind ik je wel echt lief hoor
    mijn naamie xD
    en ik krijg Bill dan nog (yeah)
    nu ben ik echt hyper se xD
    whoehoe
    bills mine xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen