Foto bij 38.

Saterday 27 OCTOBER

Elena Johnson

16+
'Elena, je ziet er prachtig uit,' zei Aubree ongeduldig. Ik wierp nog een blik op mijn spiegelbeeld. Ik droeg een kort zwart jurkje met een open rug en hakken waar ik normaal nooit op zou lopen. Aubree had mijn haar gekruld, en het viel nonchalant over mijn schouders heen. Het was Aubree's idee, en op dit moment wilde ik niet aan mijn oude ik denken. Ik moest een nieuwe start maken, zonder Louis. Ik draaide mijn spiegelbeeld de rug toe en liep achter Aubree aan naar beneden. Aubree was al licht aangeschoten, maar ik kon jammer genoeg niks drinken. 'Ready?' Ik knikte. Aubree woonde midden in het centrum en ik had me afgevraagd hoe ze dit in vredesnaam zou kunnen betalen. Maar nu was dit alleen maar handig. Het was koud buiten en kippenvel verspreidde zich over mijn huid. Gelukkig waren we er binnen een aantal minuten. Binnen was het muf, benauwd en warm. Aubree liep meteen naar de bar, maar ik zocht een plekje op de dansvloer. Ik zette mijn gedachten op nul en liet me meevoeren door de beat van de muziek. Als snel voelde ik twee handen op mijn heupen en een adem in mijn nek. Ik glimlachte en draaide me om. Hij had bruine ogen, en zijn bruine haren stond in stekeltjes overeind. 'Hey beautiful,' fluisterde hij in mijn oor. Ik giechelde speels en beet op mijn lip. Ik liet mijn handen over zijn borst naar zijn nek glijden en liet ze daar liggen. De jongen trok me dichter tegen hem aan. 'Hoe heet je?' vroeg ik hem. 'Dave. En jij?' 'Elena.' We dansten een tijdje in stilte op de maat van de muziek en bleven elkaar aankijken. Langzaam voelde je de spanning tussen ons toenemen. Dave voelde het ook en boog zijn hoofd naar voren. Met zijn ogen vroeg hij toestemming, die hij van mij kreeg. Zijn lippen belandde op die van mij. Ze waren ruw en ik proefde meteen de smaak van alcohol. Ik vroeg me af of dit ook invloed had op mijn baby. Dave liet zijn tong tegen mijn lippen tikken. Ik opende mijn mond en even botsten zijn tanden tegen die van mij. Zijn tong vond de mijne en kon alleen maar denken aan Louis' zoenen, die zoveel fijner waren. Dave was ruw en onbeheerst. Zijn handen gleden naar beneden en bleven op mijn kont liggen, waar hij een keer in mijn bil kneep. Urgh, Dave was echt niet liefdevol of romantisch aangelegd, dacht ik bij mezelf. Hij haalde zijn lippen van die van mij en verplaatste ze naar mijn nek, waar hij natte, kleffe kussen achterliet. Hij zoog hard aan een stukje huid en ik slikte. Hij liet mijn nek weer los en vervolgde zijn weg richtig mijn oor. 'Zullen we naar mijn huis gaan?' vroeg hij zwoel in mijn oor. Ik knikte, verdoofd, en dat niet eens door de alcohol. Hij pakte mijn hand vast en trok me mee de club uit. Ik zag Aubree staan, die me een vette knipoog gaf. Ik was niet in staat terug te glimlachen. Eenmaal buiten sloeg de koude lucht tegen mijn blote huid aan. 'Wacht even,' zei ik. Ik trok mijn beide hakken uit en nam ze in mijn hand. Dave pakte mijn andere hand weer vast. Ik hoopte dat het niet al te ver lopen was naar zijn huis. Waarom voelde ik me zo koud, zo verschrikkelijk. Het leek alsof mijn hart weg was. Al snel stopte Dave voor een deur. Hij zocht een sleutel in zijn broekzak en opende de deur. Daarna draaide hij zich naar mij om. Hij tilde me in een handige beweging op en droeg me de drempel over. Hij bracht me door naar de slaapkamer en legde me op bed neer. Hij ging bovenop me zitten en begon me weer ruw te zoenen, terwijl hij de bandjes van mijn jurkje van mijn schouders afduwde. Omdat ik geen bh droeg, vonden zijn handen meteen een weg naar mijn borsten. Zijn handen waren ruw en ik voelde de eelt. Louis' handen waren zacht en liefdevol. Ik sloot mijn ogen even. Ik moest niet aan Louis denken. Louis was verleden tijd. Dave liet mijn lippen los en maakte een lijn van mijn lippen via mijn nek naar beneden. Daar begon hij aan mijn tepels te zuigen. Hij wond me op. Hij ging weer rechtop zitten en trok zijn shirt over zijn hoofd. Er kwam een behaarde borst tevoorschijn en ik gruwelde even. Hij pakte mijn jurkje vast en werkte het helemaal van mijn lijf, waardoor ik alleen nog maar in een string op bed lag. Hij trapte zijn eigen schoenen uit en werkte zich uit zijn broek. Er was een bobbel in zijn onderbroek ontstaan. Ik slikte en dwong mezelf Dave weer aan te kijken. Zijn ogen stonden vol lust en hij boog zich voorover om me opnieuw te zoenen. Zijn handen vonden zich een weg naar mijn string en hij trok hem bij me uit. Hij werkte zijn weg naar beneden en begon mijn clitoris te likken. Ik kreunde en beet op mijn lip om een volgende kreun tegen te houden. Dave stopte en ik staarde naar het plafond. Ik hoorde hem in een nachtkastje rommelen en vervolgens het scheuren van plastic. Ik kneep mijn ogen dicht. Dave kwam weer over me heen hangen en begon me opnieuw te zoenen. Ik voelde zijn erectie tussen mijn benen en net op het moment dat hij in me wilde gaan, gilde ik keihard 'STOP.' Dave ging weer rechtop zitten en keek me verbaasd aan. Ik slikte. 'Sorry, ik kan dit niet doen,' fluisterde ik schor. Ik kroop onder Dave vandaan en ging op zoek naar mijn slipje en mijn jurkje. Toen ik die aan had, raapte ik mijn schoenen van de grond op. 'Dit kan je niet menen,' gromde Dave vanaf het bed. 'Sorry,' fluisterde ik nogmaals voor ik de deur achter me dichttrok en de trap af liep. Tranen stroomden geruisloos over mijn wangen, maar daar kon ik me op dit moment niet druk om maken. Na enige moeite kreeg ik de voordeur open en stapte ik naar buiten. Ik trok de deur achter me dicht en keek om me heen. Waar was ik? Ik herkende niks en kon me niet eens herinneren van welke kant ik kwam. Mijn telefoon lag nog thuis, dus ik kon ook niemand bellen. Ik slikte en begon maar een willekeurige kant op te lopen. Waarom was mijn leven zo verpest?

Sorry dat hij zo lang is, ik kon hem eigenlijk nergens in tweeën hakken, vandaar. Goed, ik ga weer lekker verder met wiskunde, wat heb ik toch een leuk leven... X

Reageer (1)

  • Rawsh

    het is net goed dat hij lang is :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen