HAAiii:D,

Bedankt voor jullie reacties(K)(K)
I (H) Them!!

Mijn vader had naar school gebeld en had het hele verhaal over mijn moeder verteld.
Nu kreeg ik dus van iedereen te horen hoe erg ze het wel niet voor me vonden. En dat ze me sterk vonden dat ik toch gewoon naar school ben gegaan.
De leraar maakte er dan ook geen probleem van dat ik een 10 minuten voordat de bel ging, het lokaal inkwam.
Ik had dus netjes een briefje gehaald, was het dus weer niet nodig.
Ik kon niet wachten totdat het half 4 was en ik weer naar huis mocht.

xx xElise

..
Eindelijk was de dag dan voorbij. Ik liep samen met Richa en Anneka, mijn vriendinnen, over het schoolplein.
De Cadillac van Tom stond al voor het schoolplein op me te wachten.
Tom toeterde.
“Volgens mij moet je opschieten.” Lachtte Anneka.
“Ik denk het ook.” Zei ik ook lachend. “Tot morgen.”
“Tot morgen.” Zeiden Anneka en Richa.
Ik zwaaide nog een keer over mijn schouder en rende toen het schoolplein over naar de Cadillac die op mij stond te wachten.
Ik deed de deur open en stapte in.
“Heey.”
“Hooi.” Zeiden Tom, Bill en Anna.
Tom gaf me een zoen op mijn mond.
“En nu naar huis.” Zei hij. Hij startte de auto en reed naar huis toe.
Ik keek even achterom om te zien hoe het met Anna en Bill was, die achterin zaten.
Anna was in slaap gevallen en leunde tegen Bill aan.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    ow how cute
    super meid (flower)
    snel verder (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen