Haaaii,

“Bill, kan je misschien Anna om half 3 uit school halen? Ik ben pas om half 4 klaar.”
“Ja hoor. Moet je me alleen even de weg vertellen.” Hij pakte nog een boterham.
“Of je moet zometeen even meelopen. Het is niet zo ver.”
“Ik doe dat wel. Hoelaat moet je weg?” vroeg Bill.
Ik keek op de klok. “Over een half uurtje ongeveer.”
“Dan ga ik even snel douchen.” Hij propte zijn boterham snel naar binnen, dronk zijn kop koffie leeg en rende naar boven toe.

VEEL PLEZIER!!!

xx xElise

..
“Kom Anna, Bill en ik gaan jou naar school brengen. Pak maar je schoenen en jas, want anders kom je te laat.” zei Leande.
Na 15 minuten lopen en Anna op school te hebben gebracht, waren we weer thuis.
“Wat gaan jullie vandaag doen?” vroeg ik aan Bill en Tom.
“Eerst jou naar school brengen!”
“Maar dat hoeft toch niet.” zei ik.
”Jawel we willen niet nog iemand in het ziekenhuis hebben!!” zei Tom.
Toen ging de telefoon, tringtringtring. Bill nam op.
“Mit Bill.”
Hallo, mit dr.Plaat, willen jullie zo snel mogelijk komen want het gaat niet goed met Gustav.”
“We komen er zo snel mogelijk aan.” zei Bill.
We gingen snel met de auto naar het ziekenhuis. Daar aangekomen, gingen we gelijk naar dr.Ringel.
“Jullie moeten even wachten. Het gaat het heel slecht met Gustav. Ik geef jullie een seintje als jullie bij hem mogen.” Hij liep weer naar de andere dokters toe.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    waarom moesten die komen om daar nog even te wachten tot dat die andere dokters er zijn
    komaan gustiii
    omg, je verhaal lijkt wel echt, gusti heeft enkele dagen geleden ook een ongeval met de auto gehad :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen