Heey

“Leande!”
“Shht, anders wordt Bill wakker.” Fluisterde ik.
“Maakt niet uit, hoor. Ik ben al wakker.” Zei Bill. Hij ging rechtop in bed zitten.
“En waarom zo vroeg? Het is pas 7 uur.” Vroeg ik.
“Ik kon niet slapen.”
“Oh, oké.” Ik haalde wat kleding uit Anna haar tas en gaf dat aan haar.
Ze begon zich aan te kleden. Ik wachtte totdat ze klaar was.
“Klaar.” Zei ze.

Veel plezier!!
xx xElise

..
“ Oké, ga je ook mee naar beneden, Bill?” vroeg ik.
“ Ja, waarom niet. Ik kan toch niet slapen.” Hij kwam zijn bed uit, deed snel een shirt en een joggingsbroek aan, en liep toen samen met ons naar beneden. Ik dekte de tafel en we gingen eten.
“Bill, kan je misschien Anna om half 3 uit school halen? Ik ben pas om half 4 klaar.”
“Ja hoor. Moet je me alleen even de weg vertellen.” Hij pakte nog een boterham.
“Of je moet zometeen even meelopen. Het is niet zo ver.”
“Ik doe dat wel. Hoelaat moet je weg?” vroeg Bill.
Ik keek op de klok. “Over een half uurtje ongeveer.”
“Dan ga ik even snel douchen.” Hij propte zijn boterham snel naar binnen, dronk zijn kop koffie leeg en rende naar boven toe.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    jakkie, koffie
    das weer mijn favo drank (puh) niet dus xD

    super meid, snel verder (baby)(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen