Vorige keer:
'Vera, wat ga je doen?' vraagt hij dan.
'Hoe... Hoe bedoel je?' stamel ik.
'Ga je bij me blijven, voor altijd, of ga je steeds opnieuw en opnieuw blijven weglopen?' vraagt hij. Ik laat mijn hoofd hangen.
'Ik... Ik wil bij je blijven, voor altijd en voor eeuwig, maar...' ik las even een pauze in.
'Maar wat?' vraagt hij.
'Maar wanneer er iets gebeurt, heb ik altijd de neiging om weg te lopen. Ik kan er gewoon niets aan doen. Voor dergelijke dingen loop ik al heel mijn leven weg. Het zit gewoon in me', zeg ik stil. Tom zegt niets. Ik kijk naar hem. 'Hou me vast, Tom. Hou me vast wanneer ik opnieuw wil weglopen. Alleen kan ik dit nooit afleren. Hou me tegen', huil ik. De tranen stromen over mijn wangen en mijn ogen zien rood. Tom sluit zijn armen om me heen en drukt me tegen zich aan. Ik huil eens stevig uit en laat me sussen door Tom. Hij streelt zachtjes over mijn haren heen.
'Beloof me dat je bij me blijft, voor altijd en voor eeuwig', zegt Tom. 'Beloof het me!' Zijn greep lost een beetje. Hij neemt me vast aan mijn schouders en kijkt me aan.
'Dat beloof ik', zeg ik, waarna een waterige glimlach mijn gezicht siert. Hij glimlacht en drukt me weer stevig tegen zich aan. Zo blijven we nog even zitten, tot we verstoord worden door Bill die luidruchtig de woonkamer binnenkomt. Met luidruchtig bedoel ik dus door een enorme boer te laten. Ik laat Tom weer los, veeg mijn tranen weg en kijk eens vuil naar Bill. Snel knijp ik mijn neus dicht. 'Iewl, Bill. Wat heb jij gegeten?' vraag ik.
'Uhm, sushi. Allez, dat was zo'n twee uur geleden', antwoordt hij. Ik kijk nog eens afkeurend, want het stinkt dan ook echt, en draai me terug naar Tom. Hij kijkt me verliefd aan. Verliefd. Dat is het juiste woord. Ik kijk lief terug en ga tegen hem aan liggen. Hij legt zijn arm op mijn heup. Ik sluit mijn ogen en geniet.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • VampireMouse

    j aik heb er begrip voor heel veel selft
    ik zit er zelf niet in alleen ik heb over 4 maanden exman (voordat ik echt van schol af ga) en daar moet ik nu al voor leren>< kun je nagaan :P
    nja verder meis;)
    als je tijd heb :P
    Xxx

    1 decennium geleden
  • TOMISHOT

    Verder
    Maakt niet uit dat er minder snel een vervolg komt.. School gaat voor he (A)
    Heel veel succes met je Examens(flower)
    xx Natascha <3

    1 decennium geleden
  • LordDisick

    Leuk stukje =}
    & heel erg veel succes met je examens :]
    x

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    echt super snel verder gaan

    En super veel succes met je examens

    1 decennium geleden
  • xCandyAttack

    SUPER MEiSJE:D
    veel succes met je examens... I know how you feel... kheb dr ook last van...

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen