HAaaaii:D


Ik merkte dat Tom in slaap aan het vallen was. Maar ik was nog klaarwakker.
Na een tijdlang wakker gelegen en veel op de wekker gekeken te hebben, viel ik dan toch ook eindelijk in slaap.


xx xElise

..
Wake up!… Wake up!… Wake up!… Wake up!… Wake up!!… Wake up!!! Schreeuwde Bill uit mijn wekker.
Ik kreunde, boog me over Tom heen en drukte de wekker uit. Daarna plofte ik weer neer. Shit, ik moest Anna ook nog naar school brengen.
Tom lag nog rustig te slapen. Zo te merken had hij mijn wekker dus niet gehoord. Ik klom over hem heen, kleedde me snel aan en liep naar zolder. Bill en Anna lagen nog rustig te slapen. Ik zag Anna naast Bill op het bed liggen.
Zachtjes maakte ik haar wakker. “Anna, wakker worden. Je moet zo naar school.”
Anna opende vermoeid haar ogen. Toen ze mij zag, was ze ineens wakker en kwam van het bed uit.
“Leande!”
“Shht, anders wordt Bill wakker.” Fluisterde ik.
“Maakt niet uit, hoor. Ik ben al wakker.” Zei Bill. Hij ging rechtop in bed zitten.
“En waarom zo vroeg? Het is pas 7 uur.” Vroeg ik.
“Ik kon niet slapen.”
“Oh, oké.” Ik haalde wat kleding uit Anna haar tas en gaf dat aan haar.
Ze begon zich aan te kleden. Ik wachtte totdat ze klaar was.
“Klaar.” Zei ze.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    superrrr snel verder bitte xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen