Faye en ik kijken vol verwachting naar Liam en Harry. Ze hebben toestemming gekregen voor iets anders, maar voor wat?!
Als ze allebei na een minuut nog niks hebben gezegd, zucht ik even. Ik kan er zo niet tegen als mensen niks zeggen terwijl ze iets belangrijks gaan zeggen.
“Tell us please, I can’t stand this, when you’re say nothing!” zeg ik als ze nog steeds niks zeggen.
Harry en Liam wisselen weer wat blikken uit, maar dan zegt Harry eindelijk iets.
“You,” zegt Harry, terwijl hij naar ons wijst. “Can go,” vervolgt hij. “With us,” en hij wijst naar zichzelf en Liam. “On tour.” eindigt hij.
Ik kijk ze verbaasd aan. Is dit een grap of zoiets? Het kon toch niet? We moesten toch persé onze diploma halen?
“You’re kidding us?” zegt Faye alsof ze mijn gedachten kan lezen.
Ze schudden grijnzend hun hoofden.
“Nope, you can go with us on tour.” zegt Liam.
We mogen op tour met de jongens, voor een paar maanden! Ik weet nu zeker dat dit een droom is.
Dit kán gewoon niet waar zijn.
Faye en ik mogen op tour, op wereldtour. Met One Direction, een beroemde boyband.
Als de woorden binnen zijn gekomen in mijn hoofd besef ik pas dat ik ze moet bedanken.
Zo dom als ik ben denk ik daar weer niet aan als eerste, net zoals dat ik nu eigenlijk hyper moet zijn.
Ik spring zowat in Harry’s armen, en hij kan me nog net opvangen terwijl hij zelf probeert te blijven staan. Gelukkig vallen we niet om, en slaat hij ook zijn armen om me heen.
“How did you get permission for this?!” vraag ik ongelofelijk.
Paul had ook al gebeld, maar het was hem niet gelukt. Ik weet zeker dat hij daar niet over heeft gelogen, want hij stond op luidspreker terwijl hij het aan Liam zei, en als het hem wel was gelukt had hij dat meteen tegen Liam gezegd, en hadden wij het ook gehoord.
Hoe kan het dan in hemelsnaam dat twee jongens van 19 het wél voor elkaar krijgen?
“We talked a time with him, and his daughter is a big fan of us. He said if we gave him an autograph, you can come with us. I think he’s a fan of us too, because he just agree with it. But I’m very happy he said yes, it doesn’t matter which reason him convinced.” legt Harry uit.
“His daughter? But that’s a huge bitch!” zegt Faye meteen.
Ja, de dochter van de directeur is echt een grote bitch.
Ze zit bij ons in de klas, en ze mag ons ineens niet meer vanwege dat wij de jongens hebben ontmoet.
Gelukkig weet de directeur dat niet, anders had hij denk ik nooit ingestemd.
Ze hebben dit alles gewoon voor elkaar gekregen met een handtekening. Een handtekening!
Ging het maar altijd zo makkelijk, gewoon je handtekening geven en je mag alles doen wat je maar wilt.
“We didn’t know that.. It doesn’t matter though, we get permission.” zegt Harry.
“We have to celebrate this, and after that we’re going to fly to the USA. The other boys are there already, and they are looking forwards for you. They’ve really missed you. We can go your house to pack your suitcase.” zegt Liam.
“Let’s go then, I really want to go to the other boys.” zeg ik. Ik heb ze heel erg gemist, ook al hebben we ze twee dagen geleden nog gezien. Die twee dagen leken wel 2 maanden. Moet je na gaan hoe lang die drie maanden zouden moeten duren, als we ook Liam en Harry niet zouden zien. Gelukkig kunnen we ze allemaal de komende maanden de hele tijd zien.

20 kudo's is een nieuw stukje! Ik heb (helaas) een nieuwe verhaallijn in mijn hoofd, maar dan bedoel ik ook echt voor een andere nog niet bestaande story. Het is heel erg veel fantasie, en ik heb nog nooit zo'n story op Quizlet gezien... Ik kan doordat die verhaallijn de hele tijd in mijn hoofd zit, geen inspiratie meer opbrengen voor deze story. Ik wil deze story heel graag afmaken, maar om nou bij hoofdstuk 80 al te stoppen... Ik moet even kijken wat ik er mee ga doen, zal ik een proloog schrijven voor die story, en activeren? Ik ga proberen zo meteen even hard schrijven aan deze story, want mijn voorraad is bijna op.. Alsnog 20 kudo's is een nieuw stukje! xxx

Reageer (4)

  • LauraAime1D

    WHOHWOHWOWHOWHOW!!! IK BEN BLIJ!!! xxx

    1 decennium geleden
  • Astrieed

    (H)

    1 decennium geleden
  • lUcOzAdE

    mijn kudoknopdingens doet het dus weer niet, ik weet het mn laptop is echt sloom enzo... telt deze reactie als kudo?

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    aaaaaaaaaaw ze mogen meeeeee :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen