Heeeyy(K),

Heb echt weer veel inspiratie voor mijn verhaal, dus ik ga nog wel een tijdje door.
Vandaag zullen er maar 3 op komen te staan omdat ik haast geen tijd heb. heb je ervan als je op woensdagmiddag geen scheikunde doet en dat wel moest doen.

maaar terug naar het verhaal;)
“Bill, als jij nu aan die kant van Anna gaat liggen. Dan ga ik aan deze kant met Tom naast mij. Goed?” vroeg ik.
Bill knikte.
We lagen dus van links naar rechts zo: Tom, ik, Anna, Bill.
Even later was iedereen in dromenland.


xx xElise

..
Een heerlijke geur van de croissantjes verspreidde zich door het huis. Ik opende mijn ogen, keek op de wekker en zag dat het half 2 was. De zonnestralen schenen tussen de spleten van het gordijn door en vielen op het bed. Ik keek naast me. Alleen Bill lag nog in bed. Hij lag helemaal opgekrold onder de dekens. Ik kroop naar hem toe en probeerde hem wakker te maken.
“Bill. Wakker worden. We gaan zo eten zo te ruiken.”
Bill kreunde zachtjes, trok het dekbed verder over zich heen en sliep verder. Er staken alleen nog een paar zwarte plukken boven het dekbed uit.
Ik liet hem slapen en ging naar beneden. Tom was in de keuken bezig.
“Goedemiddag.” zei ik tegen hem.
Ik ging achter hem staan, sloeg mijn armen om zijn middel en gaf hem een zoen op zijn schouder.
“Heey.” Hij draaide zich om en leunde tegen het aanrecht. Hij trok me dichter tegen zich aan en zoende me.
Anna kwam de keuken ingelopen en trok een vies gezicht toen ze mij met Tom zag.
Tom en ik schoten in de lach. Tegelijkertijd begon de oven te piepen dat de croissantjes klaar waren. Tom en ik schrokken ons dood. Nu was het Anna haar beurt om in de lach te schieten.
Tom haalde de croissantjes uit de oven en zette ze op tafel.
“Wie gaat Bill wakker maken?” vroeg hij.
“Ik heb het net al geprobeerd. Maar hij werd niet wakker.” Zei ik.
“Ik ga wel.” Riep Anna en rende naar boven om Bill wakker te maken. Even later hoorden we Anna “Wakker worden” schreeuwen.
“Nou, die moet nou toch wel wakker zijn.” Lachte Tom.
En ja hoor, na een paar minuten kwamen Anna en Bill naar beneden gelopen. Anna trok Bill aan zijn hand mee, zodat hij een beetje doorliep.

Reageer (2)

  • Sorrowmysoul

    Lol :P Idd. maar ze is ook pas klein :>

    1 decennium geleden
  • FakexBlood

    owww
    ik vind anna nog steeds lief...
    ook al schreeuwt ze de oren van Bill zijn lijf af

    quizjes zijn weer super zoals altijd
    me love them (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen